2018年5月16日 星期三

Bistro on the Mile - 食鮑鮑食飽



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$

如果話狂吞飽魚食到飽,你可能會覺得我好沙塵、懶巴閉,其實我只係吃了一餐Buffet而已。

金域假日酒店的Bistro on the Mile,今期主題係「鮑魚滙聚 · 鮮味之最」,由冷盤、湯品,以致熱葷,處處鮑魚蹤影。因此,食鮑鮑食飽,唔係咩一回事。
    


話雖是鮑魚做主角,亦可來點凍海鮮打開胃口,藍青口、翡翠螺、長腳蟹、凍蝦、小龍蝦,乜乜乜,向來是受大眾歡迎的項目,我還是喜歡漲卜卜的生蠔,唔理三七廿一,吞下三隻才算。


有鮑魚入容的冷盤,不一定會被搶到亂晒龍,如鮑魚海鮮沙律白酒啫喱杯,以及鮑魚配紅酒梨串,均是以小杯裝,精美又唔會被搞到一糊塗。個人覺得前者幾清爽。


仲有好多沙律,都係加入了鮑魚成份,如什菌沙律、韓式冷麵沙律、海蜇沙律等等,但我仍要留力。


惠顧此主題的自助餐,每人有一盅佛跳牆,原隻鮑魚不在話下,還有海參、花膠等矜貴食材,喝一口,清甜入心頭。


好了,幾輪衝鋒後,要吃熱食了,由中式開始。蒸九孔鮑,手快有手慢無,幸得友人幫我多取一隻回來。


鮑魚配鴨腳花生,誠然,個人更喜歡軟腍而不散的鴨腳。另外,燴伊麵都加入了鮑魚及冬菇絲,貫徹主題。其他的蒸魚、西蘭花炒蝦仁等,每樣吃一點,足以飽到上心口。


相比起來,個人更喜歡西日式的鮑魚系列,鮑魚白菌酥盒鬆脆,不過幾飽肚,一隻試下味道便好。煎鮑魚蟹餅,本已精彩,重點是配埋個日本芥末蛋黃醬,教人停不了口,點都要Encore多一件才收手。


幾件壽司後,便可以吃甜點,鮑魚壽司是重點。


甜品種類繁多,當中必吃的,要數到鬼佬油炸鬼。另外葡撻、提拉米蘇、草莓芝士蛋糕、豆腐花、麵包布丁、HD雪糕等等,唔飽就有鬼。


所有銀行既白金卡都有75折,家陣所謂白金卡,牛頭角順嫂都有啦,即係等於五百有找便可食鮑魚食到飽。

餐廳資料:
Bistro on the Mile


9 則留言: