2018年4月28日 星期六

Operetta - 睇戲不離三兄弟



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

甚少入戲院睇戲,不過"印度劉華"所執導的電影,由作死不離三兄弟,到來自星星的PK,以致打死不離三父女,我全部有買票入場欣賞,每一次均是拍爛手掌。

當知道其最新作品,打死不離歌星夢 (中文真係譯得好差!)上畫時,已與老友夾定日子,再忙也必定要看。的確,又是一套令人拍案叫絕的好戲。眼淺的朋友,記緊帶定兩包紙巾。

睇完戲,接近七點,係時候醫肚。沒走太遠,就在商場內找吃,意大利菜、日本餐,以及中菜,任由兩位大佬選擇,佢哋話食意大利菜。
    


餐廳晚市做緊Semi-Buffet,價錢合理,比起A la carte更為划算,一於咁話。


出去兜個圈,嘢食稱不上特別多,不過吃些新鮮沙律菜,各式我喜歡的風乾火腿,再加埋小量芝士、煙三文魚、蛋餅及青口等,已經飽了大半,食物水準合乎預期。


商議好大家想吃的主菜,問店員那幾隻碟,齊齊分享。槽魚煎得魚皮香脆,魚肉十分嫩滑,蠻不錯。


白酒蜆肉意粉是我點的,意大利麵保持咬口,蜆肉個子雖不大,但鮮嫩而滲出酒香,沒有沙,佳作。


薄餅上桌,看賣相已知對辦,邊位乾身,咬落是微微脆口,雅枝竹、火腿、什菇等,餡料豐富。由於是鯷魚薄餅,整體味道有點偏咸,實屬正常,個人頗為喜歡的。


飽得八八九九,甜品輕輕帶過便好。幾款蛋糕之中,印象最深是熱情果蛋糕,味道醒胃,底下還有層椰絲,豐富了層次。意大利餐廳,做的提拉米蘇不會錯得去邊,濕潤可口。


識左廿年既真正老友,齊齊食好西,經濟、事業、運動乜乜乜,無所不談,這個晚上,那有不愉快的理由?


餐廳資料:
Operetta
金鐘金鐘道88號太古廣場1樓112號舖
21158080

4 則留言: