2018年4月27日 星期五

新店速遞:薰甘同味 - 三十八元的晚餐



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

水果報近期介紹過一間新餐廳,叫薰甘同味,話佢既白咖喱湯底一絕,售價卻只是三十八個大洋。

其實,我在報導出街之前,已經嚐過兩次,畢竟我係呢頭浦的。

來過唔止一次,並不代表我十分喜歡這裡,只是呢度真係太便宜。
    


大家都知道本人對星馬嘢情有獨鐘,所以當看見餐牌有馬拉喇沙,以及白咖喱時,已鎖定目標,不作他選。


第一次來是試喇沙,配什丸。是呷口湯,勁辣不強,更沒有馬來西來喇沙那種複雜的層次口感,未算合心。所謂什丸,即是墨魚丸、貢丸,及魚蛋魚片,另有仲有蘿蔔,全是大路貨色,不過咁既價錢,我無投訴。


另一次再來,吃的是白咖喱烏冬,配酥炸豬扒。豬扒新鮮炸起,熱燙又酥脆,可以的。然而,店家自傲的湯底,我覺得太淡口,香氣薄弱。可能是我死牛一邊頸,唔願意接受這新派的白咖喱湯底吧~


三十八蚊,不單是一碗麵,還包埋杯飲品,要讚是熱的柚子茶,很足料,絕不欺場。


雖則食物不盡合意,但呢個平通街既價錢,仲想要求幾多?

餐廳資料:
薰甘同味

4 則留言: