2018年3月27日 星期二

砵砵車仔麵 - 有料到



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

後生仔女喜歡吃米線,老鬼的我卻鍾情於車仔麵,想當年,一星期閒閒地食三餐。

我嗰年代既車仔麵,無裝修可言,圓枱加埋十大武器之首的摺櫈,風味盎然。

時代唔同左,家陣既車仔麵,雖仍是平民食物,卻須花點銀兩去裝修,小本經營並不容易。
   


平日自己一條友食,多半是三餸一麵,整多罐嘢飲,爽皮。

同朋友食的話,玩法又可以不同,齋叫多款餸,開心些牙,一樣得。


牛腩與牛筋,牛腩鬆軟可口,牛筋膠質重,墊底的蘿蔔,索盡汁水,軟腍無渣,精彩。


素來中意吮雞腳。呢度既鳳爪,沒有硬轟轟,亦唔怕溶溶爛爛,入味好吃,若然可以去掉指甲,仲好。作為食肉獸,面對住邪惡的腩肉,好難抗拒,用南乳做法,更加香,錦上添花。


豬肺軟腴沒異味,加埋辣汁,惹味非常。豬腸一向是我的至愛,呢份出品,太有小時的味道。冬菇來得太巨型,你當佢是浮誇吧!


豬手的皮豐厚爽口,有點肉,大愛加話梅的倏法,醒胃得多,再飽也可吃幾件,真心推介。


吃車仔麵,是不可以沒可樂的,你明白嗎?

眼濶肚窄,大家仲話要掃多幾場,仲以為自己是十八、廿二咩~


餐廳資料:
砵砵車仔麵


4 則留言: