2018年3月28日 星期三

Are U Labeler - 有人陪做白老鼠 XD



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

忽然覺得,很久沒有踏足何文田,不如相約日理萬機的誇國企業膠層Fanny San來吃個晚餐?

我又忙,佢更忙,但竟然好快便夾到時間,仲要係快樂星期五。

不是流淚行勝行道,而是後一條街的梭椏道,一間叫Are U LabelerCafe仔。

點解揀咁了能既地方?呢間好好食架?Fanny San問。

其實,我邊有食過呀,搵佢陪我做白老鼠啫,哈哈哈!
    


點杯嘢飲下先,對方話好熱,想要杯凍飲,揀左Green Tea Latte,看樣子都可以,不過掛住吹水忘了問好唔好飲。而我是日已喝了兩杯咖啡,來壺English Breakfast好了。


兩份主食,大家開心些牙。香辣蟹肉意粉,勁度中等,蟹肉份量雖不少,但未算惹味。最大問題是意粉太腍,個人喜歡有咬口的。


另一份是慢煮春雞配薯條,我要雞胸,他吃雞髀。用刀切開,汁液流出,果真夠Juicy,而且肉嫩,即使雞胸都唔會嚡口,蠻不錯。墊底的薯條,Fanny San冒著爆瘡的風險也吃了大半,水準可想而知。


晚餐要有甜,才得圓滿。來一件檸檬慕絲蛋糕,分甘同味。海綿蛋糕有欠鬆軟,檸檬的清新氣息薄弱,未能滿足。

幸好,旨在聚聚頭,食物是其次,下次食番餐好既補數。

膠層請客,我梗係立即縮手,說聲多謝便是。



餐廳資料:
Are U Labeler
31885582

6 則留言: