2018年2月2日 星期五

千鶴日本料理 - 祝福千遍


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

我覺得,海逸系的酒店,可能因為太多名字有些好接,有時都幾難分,尤其是紅磡區,我永遠搞不清楚。

所以相約朋友來千鶴日本料理吃午餐,我都要好細心咁睇清睇楚,去錯地方就尷尬死了。

其實就是火車站對面,商場旁邊的一間,我過來也是十分方便。

每位客人的餐巾上均會放上一隻手摺紙鶴,代,因此餐廳名字就叫千鶴,簡單直接。
    


特選御膳,款款吸引,卻又想食和牛鐵板燒,我可以點揀呀?最後,又係每人點一款不同的,大家分甘同味。



不論你吃那一份餐,均會付上沙律,這類酒店的出品,沙律菜必然新鮮,車厘茄清甜多汁,仲有醒胃的桃片自行加入適量的胡麻醬汁,為豐富午餐作好熱身。



吃過兩款新鮮的刺身,我已經完完全全準備好要吃和牛了。



急不及待喝半碗味噌湯,吃埋茶碗蒸,便向和牛進攻。因為朋友的午餐有薄燒,所以我就要厚切,五成熟好了。看上去好似有點過熟,不過入口鬆化嫩滑,連蒜片一同放進咀巴,很好。旁邊的黃椒及紅椒,清甜爽脆。



和牛鐵板燒套餐還有炒飯,炒得乾身,不過份量實在多,細食既我難以清掉。



試了朋友的薄燒,入口溶化的感覺更強,包裹蔥蒜吃,惹味非常,結果又偷多佢一件來吃。



估佢唔到,原來呢度既天婦羅咁鬆脆可口,掂喎!



大概是食物太美味了,再加上我們是癲的,又點了串燒以及西京燒銀鱈魚。先講串燒,免治雞肉口感唔錯,牛舌保持爽彈質感,但已沒食力再嚐雞軟骨了。魚油充盈的銀鱈魚,好難會唔好食囉。



套餐有跟雪糕,六款口味選一,我隨口說要紅豆雪糕,反正大家都係些牙食。原來,我既選擇係最好食的,紅豆味足,太精彩。




下次再來,喝點清酒吧~


餐廳資料:
千鶴日本料理

4 則留言: