2018年2月17日 星期六

新華茶餐廳 - 蛋撻與奶茶


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

雖則經常有機會吃離地嘢,但如果要我獨自找吃的話,我是會選擇一些平民小吃,菠蘿包、蛋撻和奶茶,從來是我的Comfort Food

其中一間我喜歡既茶餐廳,是長沙灣的新華,真係由細食到大,我小時住蘇屋架嘛。

屈指一算,對上一次吃新華,無一年都有大半年了。
    


某天行經,見蛋撻麵包新鮮出爐,忍唔住走入去歎下,反正那天我無事做,大把時間。



食左咁多年,我當然清楚,呢段時間入去,搭枱是在所難免。



蛋撻是酥皮,新鮮出爐熱得燙咀巴,咬落鬆化,蛋香十足,吃得滿意。講真,蛋撻夠熱,點都唔會難食。



只要揀岩時間,熱辣辣的菠蘿包,總是鬆脆而包身軟熟,香氣撲鼻而來。如果你吃的不是這個質素,大概是你來錯時候。



已再無食力吃雞批,飲埋杯奶茶便好。今次的奶茶,幼沒有太多,茶味香濃,好像有回勇跡象,是令我開心的一件事。

放心,我必定會再來,重溫佢既沙嗲牛肉飯。聽說水準變差了,我希望是流料,要親身試過才心息。




餐廳資料:
新華茶餐廳

5 則留言:

  1. 初二吉祥!
    茶記的蛋撻、菠蘿包同奶茶好正,但依幾日都唔開令人心癢呀.....

    回覆刪除
  2. 我個違言又消失咗啦。^^"

    回覆刪除