2018年2月16日 星期五

海鍋手工涮涮鍋 - 團年暖笠笠


食物:$$$$
環境:$$$
服務:$$$1/2

試問,有咩好得過在寒天下,與好友們齊齊去滾?

是夜,仍未回暖筆者就與層次豐富的甜魔媽媽、車爸媽,以及農夫Kan來到尖咀的樓上火鍋店打邊邊團年(係呀!又團年呀!),渡過暖笠笠的晚上。

樓上店好難搵?非也,就在加拿芬道恆生的鈄對面,認住視帝黎耀祥個嘜頭就係。

係喎,呢間嘢唔知咩事咁巴閉,搵到視帝做代言人。不難估計,呢度會有唔少明星來幫襯。
         

人齊,點好湯底,又係指定動作,混醬時間。吃辣的有勁香勁辣XO醬、紅椒粒,但我只要蒜泥便好。


臨近過年,且在座女士多,花膠濃湯鍋似乎比較應景,一大碟花膠倒入湯底入,睇見都覺得養顏。


每位都有的海鮮,五人加埋就是一大盆很有睇頭的拼盤。各式海鮮之中,以超巨大又漲卜卜的桶蠔最為吸引,吃起來十分鮮甜、口感良好。龍蝦又是生猛得在郁郁貢的。


作為食肉獸,真懶理在座的朋友吃不吃牛,點都要來一碟(應該是兩碟,因後來再追加了)。雪花紋理唔錯,起雙飛切法,令口感更佳。


牛肉出色,豚肉片亦不俗,雖然賣相不怎麼樣,但口感與味道比想像中好。


響玲是自家製,大大碌,很鬆化,輕輕拖一拖,唔須要三秒,已經食得,我幾中意。同樣是脆卜卜的炸魚皮,浸湯又得,懶得浸的話,直接食亦可。


兩款丸類,相比之下牛丸比較普通,因有隻非常罕見的松露爵士丸,此乃松露與午餐肉及豬肉的配搭,不諱言,我是首次品嚐,層次幾複雜。


韭菜餃與雲吞,個人偏好雲吞多一點。另外,又粗又長的蟹柳,端上桌時還以為是紅蘿蔔,過癮!


蜂巢豆腐,可惜有點散,同埋配麻辣鍋應該會更合適。


食埋鍋內的粟米,就是甜品時間。估唔到會有原個泰國菠蘿做甜品,揸住枝柄,大口大口咬落去,又幾甜喎。

餐廳資料:
海鍋手工涮涮鍋

6 則留言:

  1. 新年快樂。身體健康。人見人愛。車見車載。

    個菠蘿嘅樣幾過癮喎!

    回覆刪除
  2. 新年快樂!
    依餐本來滾得好開心,但好似有人將午餐肉丸同我媲美wor....

    回覆刪除
    回覆
    1. 茅咁既樹~
      同埋隨著天氣和暖, 你已經無咁有層次啦~

      刪除