2017年10月6日 星期五

泉章居 - 樂聚於中秋


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

收到舊同事Whatsapp,說很久沒有見面,問中秋有冇時間出來食餐飯聚一聚,當做節。

唔係你忙就我忙,大大話話超過一年沒見啦,就算是佳節當前,也一於應約。

然而,臨時臨急,在這人月兩團的日子要找個地方吃中菜也真不是容易的事。酒店間間Full晒,連集團亦唔見好得去邊……

唔通要食西餐過中秋?(雖然大家都唔介意。)
    


朋友說:我早啲去泉章居霸位啦!

幾乎忘記了這個品牌,但係,打去預訂都無位,Walk in 真的行得通嗎?

,未到七點,已收到佢既短訊,說已坐低左了。



太耐無見,一見面就雞琢唔斷,吃什麼求其便是,所以隨便的點了四人餐。跟餐是送上例湯,是晚的鱆魚蓮藕湯,起碼不是味精掛帥,喝了兩碗。



朋友竟話想食炸豬大腸,我自當高舉雙手贊成。豬腸是脆口,連肥脂,是邪惡之物,可惜凍冰冰的。反而底下的泡蘿蔔,更可口。



炸鮮奶則做得不錯,外層香脆,內裡很軟滑,沾點砂糖吃,又是另一番風味。



再來是我挑的,美極煎牛柳,味道是可以,洋蔥軟腍牛柳亦鬆化卻不是美極的味道。須知美極那股獨特而吸引的口味,是無可取締的。



點都要來半隻金牌鹽焗雞,始終是招牌菜。能成為每枱都吃的招牌菜,總有其過人之處,至少肉質真是嫩滑,咸香味恰到好處,醮些沙薑,不錯吃。


超級盡興,傾到唔捨得走囉~

餐廳資料:
泉章居

6 則留言: