2017年8月18日 星期五

薈景 - 你有四個胃嗎?


食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

實不相瞞,大鄉里既我,只在許多年前Openrice搞的飯局嚐過一次會展的Congress Plus,記憶中當年並不是吃自助餐的。

直至多年後的今天,才正正式式首次來這裡食Buffet,試這個海鮮。味力環球盛薈

老早已聽聞過這兒的自助餐超多嘢食,四個胃都搞唔掂但耳聽未為實,要親身感受過,才知所言非虛。
    


Buffet好睇心情,有時候我會反其道而行,由甜品開始食番轉頭。不過,今次還是做番個正常人,以凍海鮮打頭陣。



皆因呢度既凍海鮮實在吸引,平日自助餐少見的花蟹,鮮甜到極點,蟹殼之蟹羔被我完全征服。再者,蝦是爽身,蟹腳鮮甜,青口經調味而不是淡而無味。龍蝦從來是焦點,啖啖肉而有羔,龍蝦鉗位置來得更鮮嫩。



有些朋友先來一大碟沙律作開胃菜,我則只淺嚐一點作間場已可。



除了煙三文魚外,今時今日好多自助餐,亦加入了紅菜頭三文魚,一來色澤更好看,其實水準亦更高。



呢度有太多嘢食了,壽司與刺身,我只淺嚐了一件吞拿魚便算,我的胃納太有限了吧~



食友占占大力推介呢度既海南雞飯,那無可能走雞啦,的確,雞是皮爽肉嫩,油飯香,以自助餐去計,應該是數一數二。喜愛片皮鴨的我,看見有此味,雙眼發光,但為保留食力,努力控制住自己吃一件好了。



食肉獸如我,總會對著燒牛肉及羊架虎視眈眈,前者肉質保持嫩紅,咬落鬆化,羊架羶味不重,但同樣肉嫩味美,經我自行擺上蘿蔔及露筍作點綴後,感覺有如在吃高級西餐的主菜,哈哈~



印度燒雞,以及各式咖喱,全是地道風味,皆因又是有印度師傅坐鎮。



Buffet中吃到燒鰻魚、檸檬雞以及焗蠔等,我滿足矣,如果能有四個胃,我可食埋魷魚、飲個海底椰湯。



好了,要攻甜了,否則連甜品也吃不下就蝕晒。朱古力慕絲蛋糕、花香鮮果大菜糕及拿破崙等,仲有Movenpick雪糕,不難滿足大家的甜牙齒。星期五、六更有夏日芒果甜品系列,對於芒果迷既我,是天大喜訊。




我應該,唔食中午飯嘛,死蠢~

餐廳資料:
薈景

5 則留言:

  1. 食甜品開始先我都會,唔係太為食就可能係心情麻麻。^^"

    回覆刪除
  2. 我有4個胃!計埋Matthew, Chloe同老公的話..... ^_^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢既胃即係你既胃, 你既胃即係你既胃? XDDD

      刪除