2017年8月19日 星期六

新店速遞:FE Coffee - 工廈的早餐時光


食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

我家附近,有線大樓旁的工廈,開始有食肆進駐,我期待左好耐啦!

The 5B Private Corner在同一工廈的FE Coffee,是銓通之新勢力,某天我來吃過早餐了。

地方比樓上的The 5B Private Corner大得多,後半部份的區域,相信是用作搞Event居多。
    


十一時十五分來到,店員問我是否吃早餐。

還有嗎?(餐牌寫住早餐供應時間至11)我問。

有呀!店員回應。

那就要份早餐吧~ 濃茄湯長通粉配香草腸及漢堡扒是我的選擇,當然仲要杯咖啡。



長通粉和配料是分開上,香草腸與漢堡扒雖是現成貨,至少擺得靚靚仔仔,還配點沙律菜,是花了心思。同埋,兩條香草腸的質素,比起連快餐店的唔知咩腸,要高幾班。



濃茄湯長通粉,溫度好夠,份量不少足夠我當午餐湯底亦確是濃。雖不是全天然,但味道仍是可以。



飲的不是普通咖啡,而是我慣常喝的拿鐵,擁有漂亮之天鵝拉花,啡味頗重,水準不俗。



埋單只是三十八個大洋,便宜得令人眼突,真係單飲杯拿鐵都要呢個價錢啦,大佬!


時間差不多,收起電腦,繼續上路~

餐廳資料:
FE Coffee

6 則留言: