2016年12月25日 星期日

潮福蒸氣火鍋 - 同步過冬



食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$1/2

正所謂冬大過年,跟一班朋友齊齊做冬,一定要食好啲食豪啲啦!

有些朋友早兩日才打過邊邊,唔想打得咁密,所以大家決定,做冬就去潮福食蒸氣鍋。

香港家下周街都係蒸氣鍋,但據我所知,這種玩意,潮福才是鼻祖。

  
 



塞車,我差不多是最遲的一個,不好意思。人齊就開餐了!蒸嘢要時間,先來碟乳鴿,食住等。乳鴿皮香肉嫩多汁,比預期中出色,有個好開始。





蒸氣鍋當然以海鮮作主導,由於是任食,大家呢晚真係癲左,帶子、貴妃蚌、小象拔蚌,蒸完一輪又一輪,成品要鮮甜有鮮甜,應爽口既爽口,貝殼放滿一桌,好Crazy





蟶子體型唔細,簡單配上蒜茸粉絲蒸熟,口感彈牙,原汁原味,不比豉椒炒遜色。





鮮鮑魚口感同樣彈牙,又沒有太韌,不會到牙骹都軟,但我留以有待,與好友分了半隻,滿足矣。





蠔也來了兩款,分別是美國桶蠔,與石蠔,個人較喜歡連殼的石蠔,會有更親厚質感。





當一隻又一隻龍蝦連身帶鉗放入蒸鍋時,大家又再起哄。嘟嘟嘟,夠鐘蒸好,打開草帽,整鍋紅紅的龍蝦,確實好有氣勢。我分到了龍蝦身,味道無問題,只嫌稍稍韌了些少,龍蝦鉗相信會好啲。





女士們恩物,花膠也要出場。在席各位女生如獲至寶,我也要識做,將我的那件,拱手相讓。





蒸氣鍋並不一定全蒸海鮮,什麼手切牛肉、和牛粒、雞件、各類丸子,以至瓜瓜菜菜,全都可以蒸。其實蟲草花蒸雞,來個蒸鍋做法,也可嫩滑的。





蒸馬拉糕也是大家期待的項目,一碟似乎不太夠分。





蒸完超豐富的海鮮與肉類菜蔬,粥底吸盡海鮮汁的精華,甜美程度,無法以筆墨形容。





最後,更有車媽媽帶來的超浮誇朱古力聖誕樹,連店員也忍不住走來影相。咁樣做冬,才夠盡興。


餐廳資料:
潮福蒸氣火鍋
深水埗欽州街94號黃金商場1樓全層
28119918

2 則留言:

  1. Merry Christmas & Happy Boxing day!
    冬至聖誕都過了,期待新年buffet聚~~~

    回覆刪除
  2. 最開心跟您們一起,快樂無限^0^

    回覆刪除