2016年5月31日 星期二

新店速遞:House 41 - 童年回憶浮晒出嚟~



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$

石硤尾美荷樓的呼吸冰室,剛剛玩完,由House 41接手,繼續為大家提供美食,以及童年回憶。

取名House 41,皆因以前美荷樓,正正是石硤尾村的第41座。這樣的名字,既簡單又有意思。

打完波原本是想去宗像屋碰碰運氣,當見到門口的長長人龍,立馬轉軚。咁近四十一冰室,即管去試試。
 


你玩過未?
餐廳的經營模式及氣氛,與「已故」的呼吸冰室,大同小異,只是牆上的壁畫與裝飾,換上了更經典的童年玩意。交通安全棋、環島步行棋、鬥獸棋、波子棋、天下太平,諸如此類,你玩過幾多呢?

不用告訴我,以免暴露你的真實年齡,哈哈!



加了錢轉餐

晚市食品加十八塊錢,可轉餐,有餐湯/ 沙律,同埋飲品。

沙律菜幾豐富,色水配搭算係咁,尚算新鮮。忌廉湯稍嫌湯頭唔夠熱,可能我們來的時候,比較夜。

好健康
波友點選了豆腐漢堡。要一半嗎? 佢問。

心想,咁健康!!不過都好啦~

分了一半

意大利軟包、芝士、炸豆腐及蕃茄等材料,確是較為清淡,要靠芝士及沙律醬的味道。我,還是專攻我的德國咸豬手好了。

預期中巨大
禮尚往來,當然要分番小半隻豬手給他。豬手是意料之中的巨大,皮算脆,肉亦沒有嚡口,合格。反而,配角既西蘭花及薯仔,完全未煮好,顯得有點馬虎。

太多回憶
邊喝著凍檸茶,邊留意周遭的兒時玩意,很回味。


餐廳資料:
House 41
石硤尾巴域街70號石硤尾邨41座美荷樓地下

7 則留言: