2016年3月6日 星期日

BBQ7080 - 後生仔既世界




食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$

年紀大到某個點,就會返老還童,學人聽K-pop,坐定定睇MaMa,食下韓燒,或者係部隊鍋。

明明早一晚才吃過日本燒肉,這晚又想吃韓燒,真係發神經。然而,想食就去食,這永遠是筆者的做人宗旨。

要癲,都要捉埋人陪我一齊癲,咁先至癲得夠勻循嘛。就搵阿妹去啦!

早陣子風靡一時的BBQ7080,筆者是從沒有去燒過,只去過同系的BBQ Military,叫做見識過類似的東東。
 
後生仔既世界

這裡的裝潢,與荃灣BBQ Military,確是有九成相似。但,印象中,Military全是毛都未出齊的後生仔女;這兒,則仍有上班族來惠顧。

店員話,個半鐘要交檯,得唔得? 沒問題,我哋食得好快趣。
 
I am ready

安頓好,立馬上前菜,呢度既泡菜都算幾辣,另還有每人一份清爽的凍豆腐,給我作準備。
 

開爐,加熱蛋漿,與及芝士。有興趣的朋友,可將燒好的東西醮上,多一分滋味,若你不懼怕邪惡的話。
 
無晒雪花牛

原本想點一客靚既雪花牛,可惜售罄,唯有退而求其次,要份級數低一點的。薄薄的牛肉,輕輕烤一下便可。
 
芝味十足

入口嫩滑,已調好味,無須沾任何汁醬,已不錯。芝士與蛋漿,試過便算。好想一嚐雪花牛喇!
 
質素OK喎

另一份,是烤雞肉。肉質很好,就算烤很久,亦沒有半點韌,好吃。我會說,這份比剛才的牛肉,更出色。
 
略油

兩碟肉似乎未必夠,卻又不想再燒,來客煎餃就好。看那煎餃的形狀,多個新發現,原來早前光臨的狎鷗亭居酒屋,又是同一集團。煎餃跟狎鷗亭屬同等水平,頗油,但幾香,味道可以。
 
降溫

愈來愈熱,來罐可樂降下溫。
 
埋單好快手
個半鐘,原來好快過,店員好有效率俾張單我埋。

餐廳資料:
BBQ 7080
尖沙咀山林道54-56號利雅商業大廈1樓
2735 2099

4 則留言: