2015年10月23日 星期五

Le Dessert Palais - 寂寞夜晚? 開心夜晚!



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

在新世紀吃過晚飯,跟朋友去甜品下場,是常識吧!

原本,商場內應該是有些選擇,不過我們一致決定,走到彌敦道的Le Dessert Palais, 聽說這裡的甜品很棒!

好幸運,剛有客人離開,不用排隊,即時可以入座。

 
選好了

拿起「三叔」電子餐牌,挑中了幾款精緻的甜品。講開又講,唔記得邊度聽返來,許多餐廳採用三叔而不用蘋果,因為被盜竊的機會可減低超過七成。哈哈哈~ 香港人真係咁貪心咩?
 
寂寞
首先登場的甜品,叫做Lonely,查實就是變奏版的提拉米蘇。到底是改良版,抑式是愈改愈衰版本,拭目以待。
 
第一款
急不及待來一匙,質感濕潤柔軟,滲出來的是Baileys的酒香,面頭的一記北海道雪糕,來得認真,還有朱古力碎,好吃。跟朋友一齊清掉這款甜品,一點也不寂寞。
 
掂喎!
再一款,名叫太極,賣相並不是圓碌碌,有黑有白的。而是豆腐芝士餅,配上了兩球雪糕,分別是抹茶,以及芝麻味道。兩球雪糕自不然是有水準,但主角更是那豆腐芝士餅,軟身可口,豆香味濃,加上脆餅底,堅掂!
 
是晚心情
最後一款的招牌甜點,亦最能反映我這夜心情的,就是Happy。無可否認,這出品的賣相已經殺死人。外層是青檸蛋香脆餅,內裡的乾坤正是草莓雪葩,十分醒胃,兩者同吃,口感更佳,自行沾上白朱古力醬,同埋士多啤梨醬,絕對是好睇又好吃的一款。
 
有機會再來
下次再來,要掃埋其他款式,大家有興趣嗎?

餐廳資料:
Le Dessert Palais
旺角彌敦道732號寬成樓地下
2115 2155

6 則留言:

  1. 我有興趣呀~上次只試了happy & lonely想試埋那個朱古力花啊

    回覆刪除
  2. 賣相已經夠吸引呢!!

    話時話,呢度未見過非apple嘅電子menu,而其實電子menu亦唔算好常見。

    回覆刪除
  3. 真係好鬼靚, 幾時開分店去尖咀/元朗呀? :p

    回覆刪除