2015年6月2日 星期二

Green Waffle Diner - 咸比甜好



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

雖然位處銅鑼灣,但呢個翡翠明珠廣場,筆者真係無咩幾何會到訪,頂多就是好間唔使咁樣去吓鳳城酒家,係咁多。

是日在附近吃過令人媽媽有聲的晚餐,大家決意去溝貨,原本目標是甜品和咸食都一向有水準的HeSheEat , 不過好食自然生意旺,以長長的人龍去推算,看來大家能入座的機會很渺茫。

轉來這裡

與其在呆等,倒不如另覓他選,上網找到了在翡翠明珠廣場的Green Waffle Diner, 風評不俗,即管去試試。
 
兩款口味
咸甜食也各要一些吧。大家挑了雞翼,分別是蒜香以及水牛雞翼。蒜香的做法幾惹味,滿意。反而理應更重口味的水牛雞翼,我覺得味道未夠濃郁,有欠刺激。
 
不是配角
車爸爸點選了免治牛肉漢堡,賣相幾吸引,但知道他很肚,也沒有分他的吃。反而試了幾條配角的薯條。一試之下,好味道,絕不是「茄厘啡」,要叫一客淨薯條。呢碟出來,香脆熱燙,薯仔味濃,更出色。
 
一般般
咸點唔差,對甜品則更有期望。然而,那青蘋果脆脆窩夫,做不到外脆脆軟熟的效果,焦糖脆脆更有少許燶味,唯有主攻旁邊的雲尼拿雪糕。
 
好睇唔好食
香蕉班戟等了良久亦未送上,一度以為是漏了單,店方話係即做而製作需時。Fine~ 為了美食大家不介意等。成品出來,賣相確是吸睛,不過吃起來,既不軟熟,頗糊口的,又缺牛油香,實在教人太失望。
 
有拉花
飲品方面,我的一杯Latte,附上漂亮的拉花,呷一口,尚算順喉舒服。


縱然是晚兩餐也沒有特別驚喜,但老友聚頭,始終是開心事。下次,是川辣局,希望唔係伏。

餐廳資料:
Green Waffle Diner
銅鑼灣百德新街22-36號翡翠明珠廣場1樓10號舖
2880 5123

8 則留言:

  1. 你冇影到漢堡包呀?
    今次兩餐真係唔多掂,希望下次會好啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 有影丫~
      下次一定會好既, 希望在明天丫嘛

      刪除
  2. "吃過令人媽媽有聲的晚餐"---->>笑咗!

    最正都好似係杯latte!

    回覆刪除
  3. 其實跟你們一班好友同吃已很滿足吃到好吃只是錦上添花啫

    回覆刪除