2015年5月27日 星期三

聯邦郵輪宴會中心 - 只欠藍天與白雲



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$1/2

聯邦集團,給各位的印象,可能會是大眾化的連鎖中式酒樓,食物平平無奇。

然而,集團旗下在郵輪碼頭的宴會中心,又唔一樣,因為這裡的廚師團隊,高幾班。

樓底好高

喜歡呢度既樓底夠高,裝修唔錯,仲有海景,而且環境清靜,是個舒適的好地方。交通是最大問題,不過如果自己駕車,又無咩所謂啦!
 
大大粒
劃幾個點心先。飲茶食蝦餃,好像是必然的事。屬大大隻的出品,型狀合格,摺得幾好,澄麵皮有丁點黏牙,但蝦肉就真係俾到足,吃完兩隻,都飽緊一截。
 
未見合心
呢度既點心,應算是較新派,雞扎並不是以腐皮包裹,坦白說,不是我杯茶。加之,雞肉有少許韌,炸肚是可以,但以雞柳去取締火腿,我又不是太喜歡。
 
坊間實在太多鮑魚酥
現時已經愈來愈多地方有鮑魚撻/酥吃,而且變化也開始多,並唔係間間都係鮑魚雞粒,如麗思卡爾頓酒店的天龍軒,就供應鮑魚燒鵝酥。而這兒的,則是葡汁鮑魚撻。鬆化的撻皮,配上葡汁及鮑粒、蘿蔔粒等的材料,頂頭置原隻迷你鮑魚,無疑是惹味,但也真的有點點膩。
 
三拼
想試試燒味,貪心一點,來個三拼,有海蜇花、叉燒,與及鴨舌。海蜇花的確爽脆,叉燒亦沒有太硬,鴨吞以香辣的川醬伴過,帶點刺激,味道是可以,但我覺得仍未夠軟腍。
 
好食呀!
當然再要嚐「廚房嘢」。難得這邊有拔絲咕嚕肉,又怎可能錯過。脆脆的外層,內裡則鬆化,酸甜度平衡得宜,很合心。墊底的桃,最開胃,比起菠蘿,我更喜歡。
 
招牌
仲有款招牌菜,係大蝦拱麵。小小的全蛋麵球,頂頂加隻大蝦,有氣勢。研究這大蝦怎可咁穩陣置頂,原來麵球上是有個洞,考妙。麵咬落爽脆,以為是加入了蟹黃,原來全是蛋白,只是加了甘筍汁去弄成的樣子,有心思,也可口,難怪成為店家的大熱菜色。
 
比預期中好喎!
最後,點了桂花糕,同埋香甜富蛋香的焦糖燉蛋,慰藉甜胃。


可惜,這天下著雨,欠缺了藍天與白雲。


餐廳資料:
聯邦郵輪宴會中心
九龍灣承豐道33號啟德郵輪碼頭2樓B區 N205及N206號舖
2626 0033

2 則留言:

  1. 個拔絲咕噜肉好似好正bor! 今餐無食包嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係為拔絲咕嚕肉而去的~

      太飽, 食唔落了

      刪除