2015年5月16日 星期六

2+2 Cafe - 又生蠔又龍蝦...





食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

很多時各位朋友的問題,是那裡的自助餐有生蠔食,有埋龍蝦當然更理想。

事實上,現今有生蠔吃的自助餐已經不多,更何況是要兩者兼備? Yamm當然是我的首選。而另外一間我想講的,正是沙田帝都酒店的2 + 2 Café。當年在附近返工,偶爾也會跟同事來這裡開餐。

這晚約了車媽媽講密傾,中餐叫餸又食唔得幾多,西餐似乎又太過浪漫,發起癲上嚟,不如一齊過來食Buffet?


唔客氣啦!

Buffet仲有度好,就係唔使等我,可以食先,我來到,車媽媽經已在開餐。安頓好,我也出去攞嘢食了。呢度地方細細,不過都算幾多選擇,還是先由一系列Cold Cut、煙三文魚開始,打開胃口。
 
不少海鮮


再者,係時候進攻海鮮,有即開生蠔、龍蝦、青口、長腳蟹、蝦等等,陣容豐富,有食力的話,單是吃這區的東西,都足以回本。生蠔即開,每次建議最多只取三隻,以保持新鮮。質素的確不差,好Fresh。除了凍龍蝦,仲有燒的龍蝦,同樣多羔,燒起來當然是更香,我更喜歡。
 
LCLCLC...
熱葷方面,只是色彩繽紛的LC廚具,已贏了一半。清酒煮蜆,蜆肉細嫩。蒜片牛肉粒有少許韌,仲有香脆的炸雞軟骨,同埋香口的燒三文魚頭。來到沙田,就梗係有燒乳鴿添啦,估唔到水準都唔低。
 
唔怕韌
再行前幾步,是燒牛肉,同埋燒豬髀,食肉獸既我一定唔會錯過。肉眼的質地嫩口,沾上了菠蘿燒汁,蠻不錯。
 
一定惹味
仲有師傅即場炮制的薑蔥炒蟹,很香,用手拿起來吃,滋味無窮。
 
甜品相對失色
坦白說,相比之下,甜品相對失色,幾款蛋糕如黑芝麻、芝士蛋糕、杯仔蛋糕,以及馬卡龍等,只是普普通通,較好的只是醒胃的熱情果蛋糕,同埋濃郁的朱古力蛋糕。


好彩,仲有哈根大師雪糕,為甜品項目加分。

   
餐廳資料:
2+2 Cafe
沙田白鶴汀街8號帝都酒店3樓
2694 3886

4 則留言: