2015年4月19日 星期日

Piccolo Pizzeria & Bar - 在驟晴驟雨的一天出發



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

咬住塊薄餅,突然見到鄰檯的人好熟口面,是阮兆祥!!!呀,唔係唔係,佢應該係盧覓雪才對!你真人真係好……似祥仔!這是我上次在大坑Piccolo的經歷。

最近,有傳疑似盧覓雪的XX相片流出,你覺得會是她,或是祥仔?

言歸正傳,講番Piccolo,原來已有現今非常方便的堅尼地城開了分店。

睇通睇透

店子有個Open Kitchen,客人可以透過玻璃,看到師傅即場炮製自己的Pizza,多好!
 
好多芝士
Piccolo Chicken Salad,就是沙律也用上店家的名字,唔可以睇少。新鮮爽脆的沙律菜,絲絲的香脆不硬的炸雞,還有大量的芝士,以及Mayo,相當開胃。
 
要夾著火箭菜吃
另外的Fried Cheese,心想會是炸得香脆熱辣的那種,點知,我又諗多左。這水牛芝士,以煙肉包裹著,再煎香,有趣。外層的煙肉是稍稍咸了一些,連同火箭菜同吃,就好得多。
 
極品
我指定要食的,就肯定係火腿啦!24個月的出品,軟熟可口,捲起連埋清甜多汁的哈密瓜來吃,美妙。
 
兩款
是日有兩款湯,分別是磨菇湯,同埋意大利菜湯。不過,兩者均是加入了雞湯,所以素食者要止步。磨菇湯幾香,而意大利菜湯,就超級的足料,我反而覺得有點過杰。
 
好惹味~~
喝完湯,就到食Pasta,揀選的蒜香辣意粉,惹味非常,質素甚高,我很喜歡。若不是胃納太細,我會考慮加多客Carbonara來吃囉~
 
下次要食大的了
咁嚟到薄餅專門店,唔食番件Pizza,又真係講唔通既。簡單的來一件9吋的夏威夷薄餅,清新醒胃,批底及批邊亦做得好,不負眾望。
 
鬆化
甜品之前,再來一款,是肉食就無問題啦!大大份的Rib,鬆化夠味,我也吃了三枝骨了。而邪惡的薯角,從來也不是配角,三兩下便被大家清掉。
 
甜品時間
中午只得兩款甜品,唯有要晒。相比起實實的意大利奶凍,我更喜歡實而不華的提拉米蘇。
 
我的咖啡時光

最後,無錯就是一杯Latte,來伴我渡過寫意的假日時光。


餐廳資料:
Piccolo Pizzeria  & Bar
西環堅尼地城爹核士街1E號舖
2824 3000

4 則留言:

  1. 覓雪BB有無嚟集你郵呀? XD

    我終於唔駛羨慕你一次咁多啦,我都食完超美味嘅ribs!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係咁易被野生捕獲既 XD

      係邊度食左正RIBS呀?

      刪除