2015年4月3日 星期五

L'eau Restaurant - 池畔燒烤自助餐



食物:$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

近來事忙,也有一排沒有些朋友,趁完成手頭上其中一個Project後,跟大家出來食餐飯,碰碰面。

不過,大家都知我放工早極有限,為免各位等我等到發霉,都係食自助餐會比較合適。

地點嘛,還是在沙田吧!方便大家。

來到的時候,見到在座有人已經在吃甜品,What? 唔係已經食飽打算走喇嘛?

最愛中式燒乳豬

馬上出去攞嘢食。這裡最吸引我眼球的,正是在游泳池旁的幾個檔,原來是燒烤。當中有中式的燒乳豬,也有牛扒腸仔等,仲有梗係唔少得燒牛肉啦!最喜歡燒乳豬,皮脆肉嫩,拿一大碟回來,大家夾呀夾,不消一會已經清碟。
 
壽司刺身

吃了不少

又回到基本步。冷盤以及刺身壽司,呢度都有齊。我除了跟平時一樣吃很多Cold Cut之外,也嚐了些刺身,個人比較喜歡三文魚,覺得比吞拿好些少。
 
海鮮種類頗多
去到海鮮類,蝦、螺、小龍蝦、青口、帶子,以致麵包蟹乜乜乜,各試了丁點,大致都可以,種類唔少。以咁既價錢,吃到咁多既海鮮,收貨了吧!
 
不乏燒味

好足料的海鮮飯

吃完一輪海鮮過後,循例都整少少熱葷食吓,叫做試過丫嘛。魚肉起碼唔會太嚡口,西班牙海鮮飯好足料,還有中西湯品,適合平時缺少湯水的朋友,想不到更有印度風味美食。
 
好吸引

好吃喎!

呢度既甜品選擇都唔算少,各式各樣的蛋糕,以及慕絲等,色彩繽紛。拿了件撻,一般般,可以不理。黑森林蛋糕、草莓慕絲等,則正常得多。個人認為,最好吃的,是自制窩夫,唔知係朋友手勢好,還是咩原因,成品鬆脆好吃,伴以雪糕,真想Encore
 
期待再會面

大家風花雪月一番,又是愉快的一個晚上,下次再聚,會是何時?


餐廳資料:
L'eau Restaurant
沙田大涌橋路34-36號麗豪酒店3樓
2132 1040

1 則留言:

  1. 我係三文魚擁護者,呑拿魚生食、熟食,我都唔啱食。XD

    回覆刪除