2010年3月29日 星期一

好到底麵家 - 老字號靚麵


食物:$$$1/2
環境:$$$
服務:$$$

吃過不濟的大排檔後,大家決定來一嚐元朗老字號麵家,咁出名,斷估都唔會太差。印象中幾年前是來過幫襯,大概也是水準不俗,但詳細就記不清楚。

店鋪面積有限,七個人不能安排一齊坐,唯有男既一檯,女既一檯。瞄一瞄餐牌,我要個炸醬麵,同檯食友分別點了雲吞粗及幼麵,另加一碗蘿蔔牛腩share食。


炸醬麵個麵底幾爽口彈牙,肉絲稔身亦入味,酸酸甜甜咁,很快食晒一碗。再講個湯,味道鮮甜,挺不錯。


也試了一點食友的粗麵,十分爽口,要具彈性,果然有水準。聽講雲吞也是皮薄餡靚,很有水準的。


齊齊吃的蘿蔔牛腩,牛腩幾入味,只嫌稍韌了一點;蘿蔔則稔身,亦無渣,但不算清甜。說起蘿蔔,始終是車品品的最值得欣賞。


每人廿蚊有找,抵到爛。兩餐咸點後,又係時候去慰藉大家的甜胃了。

感謝Oli借出部份相片。

餐廳資料:
好到底麵家
元朗阜財街67號
2476 2495

沒有留言:

張貼留言