2024年10月7日 星期一

夜上海 - 大閘蟹之夜



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

踏入十月,又係食大閘蟹既時候,人人都會討論去那裡食蟹好。

筆者今年的第一蟹,交左俾夜上海,呢間連續十六年摘星的店子,我自己都食過好多遍,對其出品好有信心。

佔地兩層,處處散發著老上海的味道,加上坐擁維港美景既露台,環境實在無得輸。

既然一心打算來食蟹,自然要有酒相伴,大家選好靚靚酒杯,夜上海的廿年花雕亦隨之而來,獨特既香氣素來是花雕的吸引之處,與大閘蟹是天作之合。

依例先來幾道涼菜,醉雞皮爽肉嫩,唔怕死實,滲出絲絲酒香,明知要留肚吃豐富既大閘蟹菜式,都忍唔住吞下幾件才收手。

江南脆鱔做到鬆脆不硬,酸甜醒胃,有助打開胃口。

接著來的鵝肝蟹BB,蟹仔造型得意到唔捨得食。凍鵝肝入口綿滑,十分好吃,怕膩的話可配上旁邊的醋珠同吃,成個感覺又不一樣。

吃罷凍鵝肝,飲番啖奄篤鮮暖一暖胃,咸肉與鮮肉,筍與百葉結,不用多花巧,喝得寧舍舒服。

熱食過後,主角既大閘蟹終要登場。對我來說沒有九月圓臍十月尖呢回事,因為我只喜歡吃蟹公。是夜的,也就是五両半至六両的蟹公。

如果你又懶又想食蟹,可請店員幫忙拆蟹的。至於是夜既蟹公,蟹羔唔少。

細味完大閘蟹之後,當然仲有一系列的蟹粉菜式。蟹粉伴粉皮嚐得多,配類似質感的花膠真係第一次,頓時覺得自己高貴左。

黃魚今時今日既身價已唔講得笑,師傅將佢起骨,伴蟹粉,細嫩既肉質夾埋甘香既味道,真係不得之了。

再來一道蟹粉銀鱈魚蒸肉餅,呢道菜又係我非常喜歡的,大概是更有家常的味道。

每人一隻蟹粉小籠包是必需的,湯汁豐盈,贏得我這小籠包控的歡心。

邪惡到一個點的晚宴,整個豆苗來平衡下,心理上會好過一點。

單尾的砂鍋咸肉菜飯,香口好吃,咸肉扮演住好重要既角色。

甜品環節,各自選上心水甜點,又來個木桶豆腐花和滋補紅棗糕齊齊分甘同味,咸甜胃都超級滿足!

2 則留言:

  1. 本身唔特別鍾情大閘蟹,但對主菜以外嘅菜式,就好有興趣。

    回覆刪除