2024年10月9日 星期三

海岸扒房 - 一年一度啤酒節



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2

十月,啤酒節的日子,今年黃金海岸酒店一如以往,舉辦了一系列的相關活動,逢週四至週日都要同大家熱鬧過。

有得玩有得食,筆者肯定唔會執輸,週末就同埋幾位朋友仔,勇闖屯門,開懷吃喝。


有幾個攤位遊戲,如掟彩虹和掟波波等,最受歡迎既係即影即有拍照,一家大細都岩玩。自問飲得快既朋友,可以參與勁飲大賽,不過量力而為就好,咪一陣飲到獲利回吐。

就算唔玩勁飲大賽,啤酒節都係要飲番杯啤酒參與下,$168便有四款啤酒於兩小時內無限暢飲,都咪話唔爽,我還是比較鍾情Hoegaarden

當然都有唔少佐酒的美食,頭盤既風乾肉及芝士拼盤,有唔同款式既Cold Cut、莎樂美腸及芝士、杏甫和提子等,邊食邊飲最為恰當。

啤酒節無左德國香腸拼盤同埋咸豬手又點能成事? 唔同款式既香腸真係好好食,德國結麵包是一年吃一次的經典,皮香肉嫩的德國咸豬手,啖啖肉岩晒我。怕太膩? 來點酸菜平衡番就是。

雞翼大隻又香口,重點在於醬汁,起勢咁點落去,滋味!

作為過氣甜魔既我,幾歹要吃甜品。蘋果酥做得鬆脆,微酸又帶甜的味道討好,但肉桂味蠻重的。車厘子黑森林蛋糕對我來說是幾熟悉的味道,因為我去年曾經來玩過工作坊,學整的正是這款蛋糕。

德國芝士餅,芝味十足,我覺得不輸黑森林的。

一年一度既啤酒節,應該要參與下喇,總好過個個星期北上吧!

餐廳資料:
海岸扒房
屯門青山公路 - 青山灣段1號香港黃金海岸酒店大堂樓層
24528636


2 則留言: