2024年8月9日 星期五

Snack Baby Gelato - 贏在個氛圍



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

同壽星女車媽媽食完生日午飯,大家意猶未盡,奧尼爾提議去附近的人氣店食雪糕。

車爸爸率先投降,我就幾歹二仔底死跟。

店子好有意式風情,地方雖不大,都劃分了前面放幾張櫈,同埋後邊既用餐區。許多人都只是買杯雪糕站/坐在快吃快走,但我哋又想分甘同味,又要飲杯咖啡,自然是坐係較正規的用餐位置吃比較舒服。還幸,只是等了一會,便可以坐下。

分大、中、細Size,每杯最多揀三款口味,反正都是大家開心些牙,就交由兩位女士決定好了。點了兩杯,六款口味,分別為Pina ColadaFior di LatteIntense ChocolateSmoky VanillaPeanut Butter with chocolate crunch,與及Mint Stracciatella

起初見有幾球都是白色的,難以分辨,但見當中一球有雲尼拿籽,便真相大白,估佢唔到個煙燻味又幾重喎。至於Intense Chocolate,係99%78%的朱古力混合而成,味道沒想像中的甘苦,也不錯。最重口味其實不難猜,正是花生醬的那款。

六款都唔弱,不過相比之下,Mint Stracciatella我覺得較唔合心,好似食緊綠箭香口膠咁,唔知大家仲逆記唔記得隻味。

奧尼爾杯 Cappuccino和湯馬仕的Espresso據說都唔錯。我就茂李一點,要左杯Flat White,但除了沒有漂亮的拉花外,味道仍是合格以上。

當我杯小白上枱時沒靚靚拉花,車媽媽不其兜說了句:個拉花咁既...

醒目又搞笑既意大利店員回敬了:I think it’s ok la~ 俾佢笑屎

我知,係意大利都唔會拉花丫嘛 *: .. o(≧▽≦)o ..:*

餐廳資料:
Snack Baby Gelato
中環荷李活道93-95號地舖


2 則留言:

  1. 我度都唔係間間有拉花!

    Btw, mint味雪糕太有刷牙feel啦,所以我一般都唔會食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係亞洲先咁中意玩拉花既...

      刷牙feel 🤣

      刪除