2024年8月7日 星期三

Liberty Coffee & Wine - 實而不華的Cafe



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$$

七月,充滿感恩的月份,一餐又一餐的生日飯,多謝大家的厚愛。

其中一餐是吃Liberty Coffee & Wine。雖然餐廳位於油麻地,但出品一啲都唔「油麻地」,我覺得係唔差。

大熱天時,坐低先叫杯嘢飲最實際。開心果沙冰係店家既招牌,要一試。幾濃香的,開心果大概會好中意,但質感唔太似沙冰。

柯打完主菜,店員奉來餐湯與餐包,牛角酥相信是來貨,比較平凡。

意粉的質感蠻好,明太子素來是我的心頭好,所以我俾合格以上分數,再加上頂頭火侯控制得宜的帶子,偏重口味,佐我喜歡。

蟹羔蟹肉意大利飯是店自慢菜色,蟹肉成份蠻多,以Cafe水準而言,呢個意大利飯的質感算做得幾好了。原隻蟹蓋放上面,內裡是澎湃的蟹羔,邪惡非常。將蟹羔撈埋意大利飯來吃,不羨仙。

最後的兩款蛋糕我都喜歡,尤以柚子芝士餅為甚,真心多謝好友的悉心安排!

估唔到結尾的伯爵茶,是用茶葉而唔係茶包,仲要幾慷慨,茶味自當更濃郁。

題外話,見隔離舖位那家天婦羅店超長龍,在今時今日既市道而言可謂奇葩,跟好友說過下次就去試試。

餐廳資料:
Liberty Coffee & Wine
油麻地窩打老道33號翠園大廈地舖
66085231

2 則留言: