2024年8月5日 星期一

同撈同煲 - 爽!



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

都說打邊爐是全年皆宜的活動,即使是三十幾度的高溫,只要話去打邊邊,我都會奉陪到底。

如是日,久違了的桌球局之後,波友話想食火鍋,我暗喜,即時上網搵地方。

偽懷舊的裝潢,店內播放著8090年代的經典歌曲,好像回到最美好的時光一樣,至少我係咁覺得。

混醬、揀湯底,乃打邊爐指定動作。今次揀左花雕醉雞鍋,有半隻雞。

按店員指示,湯滾起先來一小碗,再放雞件。湯底的確幾重花雕味,雞件肉質都唔錯。

雞件清得七七八八,開始吃其他火鍋配料,牛肉當然是必點的東西,眾多款式之中,要碟大既手切本地牛。

睇碟牛既外表幾靚的,在湯鍋內拖幾下即可。肉質軟嫩,帶點肉香,聽店員講要碟大係無錯的。

響鈴是自家製的,不是交貨,有點誠意。輕輕浸一浸,三秒都嫌多,質感介乎鬆脆與軟腍之間是最好的。沾上酸酸甜甜的汁醬,我覺得同樣是吃火鍋必備的配料。

二人食力太有限,半隻雞加碟牛,基本上已KO左我哋。食埋份皇帝菜,飲埋枝烏龍茶,大熱天時打邊爐都可以好爽皮的。

要讚店員識得做推介,會主動加湯、換碟,服務好過唔少星級餐廳。

餐廳資料:
同撈同煲
銅鑼灣堅拿道西10號冠景樓2樓B號舖
98883736

2 則留言: