2024年8月19日 星期一

EPURE - 星級下午茶



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

好幸運,八月仍然食緊生日飯,今次係食下午茶。

地點為 Epure,這所連續七年勇奪米芝蓮一星的店子,我想吃好耐。

餐廳設計以法國皇帝路易十六的狩獵行宮為靈感,好有格調,其實呢啲星級「街檔」,環境絕不輸酒店。

翻閱餐牌,下午茶有兩款,價錢相差接近一倍,最大分別在於有香檳與及魚子醬。

我一向唔係要食左人隻車的,所以選擇了較便宜的The Blooms Set。

就是盛載食物的下午茶架,也比不少五星級酒店的三層架更精美,未食已贏得印象分。

由咸點開始講起,蟹肉三文治係一口Size,上面有點點青瓜及西柚作點綴,份外精緻。對於素來愛吃風乾火腿既我而言,西班牙火腿南瓜撻是唔會輸的。Croque這半溶芝士跟火腿的組合,都係相當穩陣。莓果鵝肝多士看上去似甜點,但吃下就是滿口鵝肝醬的香。

然而,我最喜歡的,是這檸檬蛋白餅配紅心蘿蔔,大概也是我首次嚐到的組合。

之後兩層就係甜點。其實不論是椰子朱古力撻、蕎麥咖啡蛋糕、金磚蛋糕以及伯爵慕絲蛋糕,甚或是馬卡龍,均加入了什莓的原素,令成件事多一份清新感覺,吃起來沒那麼膩。

我特意吃留下一顆馬卡龍,來配結尾的一杯咖啡,這是最高的享受。

估佢唔到,就係呢度既Scone,竟然如斯美味。不過,更加估唔到既係,佢配既忌廉,不像是平日嚐慣的Clotted Cream,而係Sour Cream,朋友不太接受,唯有只塗果占來伴之。

手中的澳白,雖然拉花唔太漂亮,味道卻比預期中好喝,有驚喜~

多謝朋友既細心安排!

餐廳資料:
Epure
尖沙咀廣東道5號海港城海洋中心4樓403號舖
31858338

1 則留言: