2024年6月14日 星期五

Proton - 殺入大西北咖啡室



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

約左元朗既朋友仔食飯,地點由我揀,索性去試試元朗的Cafe,反正都無乜機會入來。

IG上看見了Proton,門口的梳化位是最多人打卡的地方,個個拎住杯咖啡懶Chill咁坐係梳化度,影到天荒地老。

從來唔入鏡既我,一於對全空櫈影番張,加兩句Danny Summer既唱腔...

有番咁上下年紀既人會明白。

午餐可揀餐湯或沙律,我選擇左前者,係磨菇湯,至少夠熱,味道正常既。

薩摩雞忌廉汁意大利麵,同樣有加煙肉及蛋黃,感覺就是卡邦尼意粉的變奏版,用上較粗身的手工麵,夠掛汁,都唔差的。

安格斯漢堡,除了最基本的安格斯牛、番茄、芝士、生菜等,還可以在牛油果、大啡菇或雙色芝士之中多揀一選進去,商議過後決定要大啡菇。事實上,爽身又有汁的啡菇,的確令漢堡整體更加Juicy。旁邊的薯條,都無揸流灘。

朋友那杯Pineapple Espresso Tonic好似幾吸引,而我是日狀態不佳,咖啡也沒有喝,但遇上杯有拉花既朱古力,都是開心的。

坐左兩粒幾鐘,店內只剩我倆,醒少少咪阻住人落場休息。

餐廳資料:
Proton
元朗教育路83號地舖
94131131

2 則留言: