2024年6月26日 星期三

一浪 - 遇見店長Olly~



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

身邊的朋友都很好,去完旅行就話要拎手信俾我,索性搵間Cafe坐低吹下水。

對方介紹左呢間叫一浪的Cafe,每逢週末,柴柴店長Olly都會係度當值,當然佢只能守在近門口的位置。

朋友問我有無興趣探下狗狗,就咁決定~

到店既時候,見唔到店長Olly,店主話佢去左沖涼扮靚,晏少少會返。於是,我哋先坐係入面冷住冷氣飲住嘢,邊傾邊慢慢等。

叫左件抹茶卷蛋大家開心些牙,卷蛋尚算軟熟,抹茶味幾濃厚。

天氣太熱了,我唯有放棄咖啡 (總覺得咖啡要熱飲才好飲),改要杯鳳梨梳打。唔太甜,幾解渴的。至於朋友就要左杯充滿馬來風情既Kopi Dinosaur,其實即是咖啡加美祿粉,真係估唔到香港的Cafe會有此品供應。

大家仲可以買份狗狗食物去請店長Olly吃的,我哋今次就買左份鲷魚燒,佢一有嘢食就即刻乜都得了,哈哈~

都有唔少狗友帶埋佢哋既主子來嘆,是幾有趣的地方。

餐廳資料:
一浪
大角咀利得街26號地舖
35952567

2 則留言: