2024年5月6日 星期一

Groovy - 樓上的驚喜



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$

朋友係要見既!不過我份人比較被動,通常都係佢哋約我。

當然,食乜,由友人決定。

其中的食家朋友建議去銅鑼灣上樓既西餐廳,我未食過,但有興趣。

來的時候是週日,或大部份香港人都已北上消費,整晚連埋我哋只十個人 (我哋佔左四個),所以係幾寧靜舒服既。

各位胃口都唔大,索性只點兩份Set,再加兩份單點主菜,同埋甜品,足夠有餘。

套餐有跟沙律及餐湯,前者菜蔬新鮮,再配點新鱗水果,清人怡人。

是日餐湯為黑松露椰菜花湯,濃稠得宜,友人覺得黑松露既氣味蓋過了椰菜花的清香,不過其實都唔差丫!

選來的兩款意粉,分別係海膽扁意粉,以及帶子明太子意粉。前者味道好濃郁,伴上加拿大海膽,重口味人士之選。

我反而更喜歡帶子明太子意粉,將明太子狠狠撈勻,讓每口意粉都帶明太子的咸香,真心好吃,那兩隻帶子,是錦上添花。

另外的兩款主食,係扒。豬扒連骨,厚身但唔會好粗嚡,邊位帶肥脂,最佳部位當然是連骨的位置,用手拿起來齒,豪邁些也無妨。

安格斯封門柳係慢煮形式,自然不會韌。然而我個人認為青醬下得太兇狠,蓋過了牛扒本身的優點。不過,兩份扒所伴的薯條,都是又熱燙又好味,停不了口。

跟餐的甜品係伯爵茶奶凍,質感細滑,也帶有滿滿伯爵茶香,面頭仲加球雪糕,以跟餐的甜品來說,是非常有水準。

另外的兩款甜品,焦糖口味巴斯克芝士蛋糕,中心軟滑,芝味十足。提拉米蘇既濕潤,亦不失咖啡酒香,好對口味的出品。

總的說,咸食可以,甜品更加是喜出望外。最估唔到,結尾杯拿鐵都咁掂~

餐廳資料:
Groovy
銅鑼灣富明街2-6號寶明大廈3樓C室
93520787

2 則留言:

  1. 呢餐主菜睇落真係唔錯喎😋,話時話,我平常好少會點豬扒。

    回覆刪除