2024年5月5日 星期日

Cafe Too - 高質自助餐



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$

話說已有十多年沒到Cafe Too食自助餐,難得有人吹雞,一呼百應,齊齊渡過Happy Friday。

先總結一句,食物款式仍然多,水準依舊地高。嚟緊母親節父親節,甚或是佛誕假期,我決定同屋企人再來一次。

唔打算係度花一萬幾千字逐款食物介紹,重點講些我認為值得推介的項目吧!

海鮮絕對是強項之一,冰海鮮是基本,仲有蒸海鮮。龍蝦有清蒸同埋蒜茸蒸,用料新鮮,若然你係海鮮迷,胃口又夠大的話,建議你兩款都試,自行作個比較。

蒸龍蝦吸引,但我覺得更加精彩的是蒸大頭蝦,隻隻肉爽甜鮮,尤其是蝦頭,大啖吮下去,爽皮!

凍海鮮既話,凍蝦、蟹腳、花蟹、翡翠蝦及蜆等,一應俱全,其實食完蒸龍蝦蒸大頭蝦,再吃點凍海鮮,已飽了一截。

然而,海鮮環節其實未完,因為海蝦呀,魚呀等等,還可以拿給師傅,即場表演鐵板燒,火光熊熊,香噴噴,視覺味覺及嗅覺三重享受。

未完未完,熱葷仲有唔少海鮮,包括惹味的豉椒炒蜆、辣酒煮花螺等,要提一提佢既小炒皇,大蝦、魷魚鬚和韭菜花,炒得寧舍吸引,直頭要encore

海鮮以外,還有其他好嘢。燒味當然有油雞、叉燒等,但更值得品嚐,是燒鵝,因為是與米芝蓮星級食府一樂合作。食自助餐可以任食埋名店燒鵝,仲想點?

刺身壽司間間酒店自助餐都有,不過呢度都係升級版,因為有供應藍鰭吞拿,真係唔嘢少。

個人而言,幾中意食點心,就算是自助餐的出品,我都總會試幾粒。估唔到佢蝦餃同埋燒賣都咁食得過。

我會說,甜品係呢度既另一強項。款式多、賣相靚之餘,總體味道都好唔錯,法式蛋糕的選擇尤其豐富。

叮叮叮叮...! 聽到叮叮聲響,就是要提大家出來拎的甜品,火焰雪山,師傅即場做出火焰效果,俾大家影相拍片,之後梗要乖乖排隊,拿一件回去細味。

夾餅與雞蛋仔,是千祈千祁唔可以錯過的,因為是與我最最最喜歡的品牌低調高手合作。要時刻望實,一有新鮮整好,即刻攞番底,無得輸。

講多句,佢既雞蛋仔,有原味以及咸蛋黃口味,個人認為,後者更加優勝。

果汁檸茶等飲料請自便,要講講,呢度仲有珍珠奶茶,認真誇張。


餐廳資料:
Cafe Too
金鐘中區法院道太古廣場7樓
2820 8571

沒有留言:

張貼留言