2023年8月25日 星期五

Rempah Noodles - 貴,但仍會回頭!



食物:$$$$
環境:$$$1/2
服務:$$$1/2

香港有海量既星馬餐廳,做得真正好的卻沒有多少間,呢家Rempah Noodle係我嚐過最出色的一間。

因為對口味,所以幾乎每個月都會去翻兜一次,尤其當我諗唔到想食咩既時候。

環境光猛,有個開放式廚房,是餐廳的最大賣點。然而,佢絕對唔係坐得舒服,因為大家都只係坐圓櫈仔。

食物選擇亦偏少,來來去幾款,十隻手指數得晒。

收費也絕不便宜,一碗喇沙過百,當然佢收得你呢個價,賣相是花過心思咁俾你。湯頭很濃亦杰,味道微酸,辣勁就是我可接受的範圍之內,再滲出陣陣椰香,係醒胃好食。麵條不是參參,而是像較粗身的米粉,質感我是喜歡的。蝦、雞絲、豆卜及蛋等材料,跟當地的沒太大分別,總的說是出色的,只是收費是有點進取。

呢度既咖央多,我有理由相信係全港最好食的咖央多。多士超鬆脆,咖央醬細滑,無食過既朋友要多一嚐。

飲品方面,多半我會喝拉茶,但有時天口太㷫,來杯青檸冰茶,都不蠻不錯的選擇。

你問我呢間貴唔貴,是貴!但若你再問我會唔會回頭,我仍是會的,除非能在別處找到類近水準的出品。


餐廳資料:
Rempah Noodles
灣仔軒尼詩道18號地舖
36184863


2 則留言: