2023年4月7日 星期五

La Rambla - 輕鬆週末



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

同阿妹吔飯,地點要遷就佢係IFC,我有藉口可以去藏在我口袋內良久的西班牙餐館La Rambla開餐。

平日中午時份是一位難求,即日訂枱基本上是不可能,反而週末可以直行直入,仲有得揀位。

是日天清氣爽,又唔太凍,原本坐露天位置應該幾舒服。可惜出面坐著幾位煲煙客,我哋即刻大打退堂鼓,坐番入面。

皆不太餓,Tasting Menu對我們來說是太過豐富了,散點就好。

當年灣仔Catalunya的Truffle Biniki好食到痴線,今次在這裡嚐到的,雖都是滿滿黑松露香,還有軟滑芝士及咸香風乾火腿既襯托,是好吃的,卻就沒有昔日那種驚為天人的感覺。

Paellas有幾款選擇,還是來最經典的海鮮款式好了。端上桌時香氣撲鼻,海鮮則有超巨的紅蝦、魷魚、青口及蜆肉,合二人之力希望可以完成吧!

海鮮飯煮得入味,也滲出番紅花的清香,但口感卻不及早前我在老牌西班牙店子Ole的好。然而,除了魷魚係比較遜色,其餘的海鮮如青口及蜆都好新鮮,尤其是那隻紅蝦,肉爽味鮮,蝦頭又勁爆羔,無得彈。結果兩人也可以順利清掉這鑊飯。

心思思想吃些甜,在餐牌上揀左Catalan Cream Lava Tart

單睇外型還以為是葡撻,不過大口咬下,既有橙香,又有少少檸檬的清新氣息,與及肉桂,層次幾複雜,而且是超流心的,唔怪得知叫Lava Tart,吃得我有點狼狽。

有諗過叫杯嘢飲,不過... 都係返屋企自己整杯手沖吧~


餐廳資料:
La Rambla
中環港景街1號國際金融中心3樓3071-3073號舖
26611161


沒有留言:

張貼留言