2023年4月10日 星期一

8度餐廳 - 處處海鮮蹤影



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

以前朋友約去8度海逸食自助餐,我有可能會推,畢竟地點太吊腳,收工來到,大概只剩下甜品可以選擇。

無可否認,有左港鐵站後,呢度係方便左好多。宋皇臺站走過來,只是數分鐘。

今期做緊海鮮主題,懶到出汁既我,其他就唔多講,主力睇下呢度既海鮮了吧!

香港人食自助餐,第一件事總會問有無生蠔供應。我可以答你,呢度有!兩款生蠔有港人至愛既法國代表,同時亦有口感較Creamy既美國蠔,大家悉隨尊便。當然,除了生蠔,還有一系列的凍海鮮,如青口、海蝦、海螺,與及肉厚味鮮的長腳蟹。

刺身壽司呢啲基本嘢肯定有,甜蝦亦比坊間一般的自助餐出品優勝,可多吃兩隻。

冷盤都幾吸引,一般煙三文魚及各式Cold Cut之餘,海鮮沙律亦佔上幾盤,仲有我大愛既泰式鳳爪,有理無理吮兩隻再講。

燉湯係呢度既強項,是晚的為花膠螺頭燉雞,用料毫不欺場,喝起來清潤可口,不過我要留肚,一盅同朋友兩份就剛好。

飲緊個湯,店員奉來每人半隻的泰式龍蝦。大概是顧及了大眾的口味,辣度並唔會強得令人噴火,反而是酸酸甜甜幾醒胃,結合肉嫩又爽彈的口感,在自助餐桌上嚐到這水準,已收貨有餘。

燉湯之外,是夜的另一焦點,要數到醬燒飽魚。生猛既鮑魚放在燒爐上,加上醬汁慢慢燒,肉質保持鮮嫩不韌,醬汁亦將鮑魚的美味度大幅提升。

熱葷亦出現了唔少海鮮之蹤影,譬如話開煎三文魚配香檳汁、白酒煮青口等,不過愛香口嘢既我,惹味既咖喱蝦才是重點,如果可以整碗白飯來送就無得彈。

隨手夾兩件燒味,再來些蒸魚,可以跳到甜品環節。

各式蛋糕一向是這兒的賣點之一,雖然今次找不到香蕉朱古力蛋糕既蹤影,不過仍有唔少其他款式,水果啫喱蛋糕影相打卡岩晒,Oreo芝士蛋糕為重口味朋友而設,經典款式要數到芒果拿破崙。各位榴槤迷要留意喇,呢度真係有榴槤慕絲蛋糕的!

整多隻葡撻,以及抹茶朱古力心太軟,滿足而歸。

朋友仲大讚呢度既窩夫,不過我實在無能為力了~

上酒店Eshop訂枱有著數。


餐廳資料:
8度餐廳
土瓜灣九龍城道199號8度海逸酒店地下
21261960


沒有留言:

張貼留言