2023年4月14日 星期五

Chillax - 利迷小天地



食物:$$$1/2
環境:$$$1/2
服務:$$$$ 

久未露面的朋友約食飯,還主動提議去呢間,反正我未試過,一於奉陪!

你試過好正架? 我問。

未喎!

你老友開既? 我再問。

都唔係。

原來,呢間店既老闆,係利記粉絲,難怪我呢個利迷朋友說要來了。好彩,當日我無著到曼聯波衫,否則肯定俾人歧視,哈哈~

平日有意粉供應,不過假期就只得幾款假日早午餐,即管要份班尼廸蛋吧,我總覺得這款食物是屬於假日的。

班尼廸蛋可選配三文魚與巴馬火腿,我選了前者。水波蛋是流,蛋汁滲進包身內也總不會難吃。荷蘭汁若可俾得慷慨些少,大概會更像樣。

朋友食Burger,上桌時已切好了一半,配一兜薯條,整體賣相是對辦的。我吃不了太多,要了四分一淺嚐。半溶芝士是最大賣點,可是牛肉太乾,也欠肉香,佢收到$198 (包基本飲品),大概可以要求更高一點吧!

加錢要的Flat White,未夠細滑,早知要杯基本的熱檸茶就算了~


餐廳資料:
Chillax
銅鑼灣禮頓道95-97號星輝大廈地舖
29821328

2 則留言: