2023年4月29日 星期六

个園竹語 - 母親節吃什麼?



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

認識我既朋友大概知道,我是甚少於短時間內翻兜餐廳的,个園竹語是非常罕有的例子。

个園竹語,名字好特別,事實上个園就是一個地方,用上三撇的个,亦不是簡體字,而係竹的象形文字。估唔到改個店名都咁花心思。

話說個多星期前才跟好友來嚐過晚餐,當時已覺得食物好有質素,但兩條友實在吃不了太多,那時已想好了要再來。

剛巧有個母親節套餐是六人份量,雖不是同媽媽來,也不打緊,唔會唔准我叫的。先來的三小碟冷盤,蔥油拌海蜇清香爽脆,鎮江肴肉唔會死實實。

不過三款之中,我最喜歡的就是蜜汁脆鱔,口感鬆脆,又夠入味,做得相當好。

乾撈魚翅,足二兩,夠晒矜貴,媽媽肯定滿足。

套餐的鮑魚遼參,是用真正乾鮑,並唔係鮮鮑來敷衍你。遼參亦用上關東遼,絕不欺場。吃鮑魚遼參,汁醬是關鍵,有別於粵式的鮑汁,這份是嚐到濃油赤醬的風味,有意思。

廣東人吃魚愛清蒸,但淮揚菜就要來得複雜,起肉,以薺菜來燴,賣相很大體,薺菜香之餘,亦不失滑溜既肉質,又是另一番風味。

接著來是半隻的煙燻脆皮雞,大家的手機準備就緒,店員便打開蓋,讓仙氣十足的脆皮雞呈現在大家眼前。

皮薄香脆,肉質嫩滑,加上淡淡的煙燻香,很是吸引。沾一些自家秘制的甜醬油,帶出截然不同之風味。

套餐自然有跟個菜,咸肉百葉煮雞毛菜,清淡之中帶出咸香。

大家都知我係小籠包控,套餐跟上湯汁豐盈的小籠包,對我來說是加分位。

既然是為偉大母親而設的套餐,甜品亦要來得矜貴些,在楊枝甘露加入燕窩,好吃之餘,主角肯定會覺得好有Face.

這裡的感恩蟠桃,有別於我們常吃到的壽桃包,因為餡料是紅豆餡。

諗定要帶阿媽嚟~


餐廳資料:
个園竹語
尖沙咀廣東道25號海港城港威商場3樓3202號舖
21168328

2 則留言:

  1. 記憶最深依然係同你食嗰餐嘅壽桃包,超正😋😋

    回覆刪除