2023年4月27日 星期四

花圖 - 打卡熱店



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$ 

要數近期的打卡熱店,非呢間花圖莫屬。不論係IG,定係Facebook,甚或從不是吃貨的朋友口中,都可以見/聽到呢個名字。

的而且確,從門面到酒吧區,再進入用餐的位置,無不是打卡位。再仔細留意,原來是與香江花月屬同一集團,難怪格局如此類近。

一心來吃下午茶,飲杯咖啡,在假日放鬆一下。

以一個好精緻既下午茶架來盛著各式食物。由咸點開始說起,黑漆漆的脆皮叉燒包,帶絲絲柑桔的清香,還可以。蝦多士是蝴蝶造型,或許是我影相影太耐,入口時已不脆口。

香茅豬頸肉紫薯芋角,顏色與賣相幾別緻,咬落是鬆,味道卻是太過淡口。

蝦餃皮帶點香檳色,味道正常,至少足料。黑魚子蟹肉燒賣,卻有點華而不實。

甜點有中亦有西,中式的小白兔,查實是椰汁馬豆糕。另一款則是棗皇糕,只是賣相比較精緻。

在中餐館吃西式甜點,如貝殼蛋糕,真係搵自己笨七。

套餐有跟咖啡或茶,另外單點了一杯Mocktail, Sexy Mama,是以熱情果汁及菠蘿汁等打造而成,甜甜酸酸幾開胃的。


餐廳資料:
花圖
尖沙咀海港城海洋中心4樓401號舖
66396688 (WhatsApp)


2 則留言:

  1. 哈哈,咁啱我最近都飲咗餐搵笨嘅茶😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 你遇到既機會應該比我大好多, 哈哈哈~

      刪除