2023年1月9日 星期一

EaT燒肉 - 我與外星人的飯局



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

人人都話見過外星人,唔通人人都真係見過外星人咩~

我就唔同喇,我真係見過,而且仲發現左佢哋係沙田河畔花園既飲食基地,試過佢哋既日式燒肉添!

外星人科技梗係唔低,有智能送餐,轉眼間就有飛船將嘢食送到眼前。

食燒肉,和牛套餐當然是必吃的,另外都仲散點左其他嘢食,包括呢個魷魚一夜干。

魷魚沒有想像中咁難燒,用細火耐心地慢慢燒香就可以,感覺好有兒時戲院門口烤魷魚的味道,魷魚鬚亦爽口不韌,呢班外星人有啲料到。

再一款牛肉以外的東西,富士蘋果地雞肉又係好正,軟嫩有肉香,很值得試。

好了,睇睇主角既宮崎和牛套餐,三款牛肉,一小碟泡菜,海帶湯,仲有一碗紫菜飯。

三款牛分別係A5既和牛肉眼蓋、A4和牛三角腩,以及A4和牛肩肉。看雪花紋理就知三款都是好東西。當中肉味最濃郁的,就是和牛三角腩。

和牛肉眼蓋去到A5級數,唔使問都是入口即溶,令人欲仙欲死的好東西。一口牛肉,一口撈勻蛋汁既紫菜飯,估唔到外星人都咁識享受。

食左咁多肉,都燒番啲蔬菜吧,南瓜及蕃薯都係日本貨,味道濃郁可口。

原來外星人既嘢食都幾高質,大家不妨去見識下吧!


餐廳資料:
EaT燒肉
沙田大涌橋路20-30號河畔花園地下19-20號舖
23976118

沒有留言:

張貼留言