2023年1月15日 星期日

Ozakaya - 週末應該這樣過



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

數月前,將移英的朋友說要吃秋刀魚,二話不說帶佢哋去Ozakaya,吃過痛快!

秋刀一刻值千金,當晚大家開懷盡興,至今他們人在英仍屢說回味,筆者亦對此地留下良好印象。

所以當得知最近Ozakaya推出左Weekend Brunch,我即狗衝去大快朵頤。

早午餐收費$498,加多$190可以飲到你天昏地暗,唔飲酒既喝橙汁、汽水都得。

小食款式眾多,枝豆、刺身、壽司卷、雞翼、唐揚炸雞、番茄、薯仔沙律及粟米等一應俱全,單係吃小食已夠精彩。

全部都交到功課,但有兩款就要大力推介,唐揚炸雞外層以日本米果包裹著再炸,吃起來脆卜卜,雞肉保持嫩滑Juicy,本身已經好好食,沾上黑糖漿又是另一番風味。雖然大大粒幾飽肚,不過吃一件真不夠喉。

另一樣必食推介就係粟米,即叫即整,熱度足,結合味噌牛油同埋七味粉,比我上次來吃時有大躍進,我哋追加完又追加,最終唔知食左幾多客才收手。

食少少清甜多汁的番茄清清味蕾,作好準備去食主菜。

是日夠疊馬,可以試到多份主食,皮香肉爽的阿波美雞,放在山菜及白雞湯之上,不失為好選擇。

西京燒銀鱈魚係我揀既,呢味其實都好穩陣,魚肉嫩而充滿脂香是預期之中,醮上蜜糖芥末又幾特別幾夾。

食得肥既朋友,可以點北海道白金豬腩,你會好滿足。

和牛西冷要另加兩舊水,但當睇見那嫩紅既顏色,你就知道是抵俾的。

仲有一款我覺得好正既,係油甘魚鲛,肉質有彈性,油份及膠質重,而且弄得香口惹味,是啖啖肉以外的尚佳選擇。

甜品除左甜美既日本密瓜外,仲有北海道奶脆牛奶雪糕,以及心太軟。

其中心太軟係抹茶朱古力口味,切開之後,流出的是抹茶溶岩,不過整體都是以朱古力味為主導,係唔錯既結尾。

假日悠悠閒來嘆個日式既Brunch,都幾好丫!


餐廳資料:
OZAKAYA
灣仔莊士敦道74-80號The Johnston1樓
37025245

沒有留言:

張貼留言