2022年11月21日 星期一

ESTRO - 明日星店



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

發覺好耐無食過Fine Dining,忽然間好想食番餐。坐言起行,即刻睇下邊間有興趣又訂到位既,就訂枱。

然而,家陣愈貴既餐廳愈難訂位,尤其是weekend,等一、兩個月係等閒事,好不容易才訂到了中環既Estro。

餐廳環境舒服而唔拘謹,連口罩套設計都高貴過人,未食已經贏左印象分。

甫坐低,店員便拿來幾款精緻又美味既悅口小食,不論是長條型,以茄子作為主調的一款,抑或係方型那件香脆,配酸酸辣辣蕃茄醬的一款,都是有心思又開胃好吃。

今時今日真的不用實體餐牌,就算係Fine Dining餐廳,也可嘟QR Code來睇。

柯打完嘢食,麵包籃便送來。就是橄欖油已經有四款,經店員介紹過後,我決定要風味最強烈,白色既呢樽普利亞橄欖油,有點點果仁既香,配Focaccia好夾。Sourdough,同埋個迷你版本既脆酥,亦好有驚喜。

我哋都揀左四道菜既午餐。有兩個頭盤,一客Pasta,以及一款主菜。頭盤之一,係帶子。北海道帶子肯定細嫩鮮甜,柑桔打造而成既汁醬令味道更突出,連同薄薄而有咬口既椰菜花片一齊食,口感更豐富。

另一款係要加錢轉既魚子醬。聽店員介紹,廚師將紅蝦蝦頭既羔煮至軟羔狀,混入新鮮紅蝦肉,頂頭再舖上魚子醬,單係賣相已相當矜貴。

店員建議一啖過要食晒三樣嘢,紅蝦既鮮甜與魚子醬之咸香沒有水火不容,反而擦出火花,鮮上加鮮,好正!

兩款Pasta在型態與口感上都有所不同。先講Gnocchetti,質感煙煙韌韌,與煙燻過既沙甸魚,渾然天成。

另一款南瓜意粉,好重橄欖既氣息,但又唔會死咸,重點係超有咬口既口感,完全係平凡中見真章。

珠玉在前,主菜既Seabass就顯得比較平庸,但佢唔係唔好食架。

澳洲牛肉睇色水都知係好嘢,入口鬆化,脂香比預期中更加突出,沾埋個牛肉汁,精彩。

四道菜餐單就此完結,不過有咁出色既咸點,無理由唔加錢食甜品卦!

不論係清新砌我像花的,抑或係濃郁朱古力為主角既甜點,都係有水準既。

最估唔到,係petit fours既開心果雪葩都係超濃郁好吃,就連我呢個平日唔太熱衷於開心果既人都要大讚。

最後飲埋杯咖啡,唔經唔覺食左成四個鐘。


餐廳資料:
ESTRO
中環都爹利街1號2樓
93800161 



2 則留言: