2022年10月31日 星期一

Porkcentric - 週末好心情



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

轉眼一星期,週末可以同朋友們坐埋一齊食個Brunch,於我而言已是很好的節目。

才想起好久沒有入大坑搵食,有人便提議前來大坑的這家Porkcentric,正中下懷。

店名叫得做Porkcentric,當然就是主打食豬,食肉獸既我表示期待。

甫進店,眼球便被頭頂的三個金黃酒桶吸引著,呢三個並不是純裝飾,而是切切實實放滿啤酒的真。酒桶!

許多朋友吃Brunch都係為左free flow,既然酒桶都放係頭頂,呢度自然有啦!兩個鐘,飲個夠。

Cold Cut作開端,是最正路的選擇,送酒一流。

波蘭餃子Polish Pierogies,孤陋寡聞既筆者是首次品嚐。煙韌的外皮,內含濃郁的芝士及洋蔥等,好味,但幾漏,配些酸忌廉來平衡下,是非常之好既安排。

之後的多士,火腿咸香,雞蛋炒得嫩滑,本已好吃,再整一大撮海膽係面,點會唔受大眾歡迎?

兩隻燶邊太陽蛋,做足本份;一孖豬肉腸,味道濃郁。加埋旁邊被我吃得一條不剩的薯條,美味不花巧。

一向食得健康的朋友,叫左碟烤什菜,但這碟菜絕不簡單。顏色配搭花過心思,長柄西蘭花、露筍、紫洋蔥及薯仔等,全部烤得精彩,尤其喜歡西蘭花,香口好吃。

甜品環節,如果你喜歡食肉桂的話,這款Apple Cake大概會合你心意。

最後食埋個德國風味既班戟,滿足!滿足!

下星期又去邊度食Brunch好呢?


餐廳資料:
Porkcentric
大坑銅鑼灣道98號地舖
91690298

1 則留言: