2022年10月11日 星期二

澐 - 遠在天邊的晚餐



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

孤漏寡聞既我,從來未入過去博覽館。

聽過好幾個朋友介紹呢間Nuva,趁假期就同屋企人去見識下,順便當做節。

如果係食晚飯既話,建議大家盡可能早少少入去,睇下個咸蛋黃落下既magic moment,真係好靚。天黑齊之後,就完全無景可言。

費事傷腦筋,直接要個5 Course的晚餐。打頭炮既係個湯羹,蟹肉燕窩羹,女士們見到一定會好歡喜。

都幾足料既,尤其蟹肉成份真的多,頂頭有些少火腿茸來帶出味道,算是唔錯既開端。

之後的翡翠柚子蜜脆蝦球,大大粒橙色波波似龍珠,儲齊七粒係咪可以達成願望? 大啖咬落去,外皮脆,蝦肉爽,但就無乜味道,要靠外來既汁醬來作調味。

跟住有花菇海參煲,花菇勝在厚身,海參的口感也不俗,總覺得呢道菜好有過節Feel



叉燒飯就叉燒飯喇,加個荷包蛋,黯咩然銷咩魂飯呀!呢種既Title inflation,大家都受落。淋上自家調製既豉油,可以起動。蛋汁與味帶微甜的豉油滲進米飯之中,已經好食。再咬一口鬆既叉燒,雖未去到感動既級別,但我都滿意。

甜品的桂香水中花,豆腐像花一樣在薑水中蕩漾,材料唔值得幾多錢,就值錢在師傅的刀功。再加上乾冰帶出來的煙冒效果,影相打卡一流。旁邊的糕點都清新可口既。

食埋個清甜的水果拼盤,不枉我山長水遠入來食一餐。


餐廳資料:

赤鱲角香港國際機場亞洲國際博覽館2樓
36068818



2 則留言: