2022年9月19日 星期一

The Farmhouse - 任食四粒鐘



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

疫情有無改變大家既生活/ 飲食習慣?

我呢! 呢兩、三年都無乜食過自助餐。

難得有人相約食自助餐,而且又係我未去過既Hyatt Centric,那就一於去見識下。

$668就可以由6點食到10點,經官網訂仲有八折,又唔貴喎!

Cold Cut開始吃起,莎樂美腸、西班牙火腿等基本嘢肯定有,我仲幾推薦煙燻三文魚,係酒店自家醃製,另外三款芝士有軟有硬,夾餅乾配杏甫肉,蠻好。不過,最有睇頭還是師傅即場為大家弄的沙律菜,會配上半舊的水牛芝士及車厘茄,坊間很少自助餐可以吃到。

來之前已聽其他朋友說,凍海鮮係呢度既強項,專攻凍海鮮即可。

開邊龍蝦、蜆、海蝦、翡翠螺等,不過唔覺有港人至愛既生蠔。麵包蟹成為了焦點,好爆羔,可以encore半隻。

平時或者略過的日本食品,今次嚐了些少。刺身要比壽司出色。炎炎天氣,來一碗清爽的冷麵,很爽皮。

燒味要瞄準時機,第一次出去望既時候,只剩下半盤瘦瘦的。還幸好快就有refill,新出場的正好半肥瘦,又夠熱,有驚喜。其餘仲有油雞、紅腸等。

有小量中式點心選擇,個人認為蝦餃比燒賣優勝。其他的中式熱葷,淺嚐了蒸魚、龍蝦伊麵等,可以的。

以自助餐水準而言,燒牛肉同埋豬腩卷唔錯,食肉獸表示滿意。另外也有比較少見的串燒。吃些串燒,加件燒菠蘿,幾有風味。

每間酒店的自助餐,都總會有印度食品既corner,呢度亦唔例外,而且羊肉咖喱是頗得我心的。

粉麵檔度度都會有,這裡的特別之處,在於可以吃到四川風味既擔擔麵。

甜品方面,酒店自家製的雪糕當然不容錯失,各式蛋糕之中,我最欣賞就是Charlotte Cake

後生時食Buffet,或者會近乎獲利回吐才肯收手。家陣唔同了,適可而止,免得自己辛苦。


餐廳資料:
The Farmhouse
北角北角邨里1號香港維港凱悅尚萃酒店西座2樓
38969896

4 則留言: