2022年9月2日 星期五

Hika - 五色養生套餐



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

若不是朋友在此設局,我都唔知道,原來權八既總廚輝師傅,悄悄地過左嚟呢度發展。

吃東西,當然是吃店方最耍家的。今期輝師傅極力推介呢個五色養生套餐,那就不作他選。

二人前既套餐,有海膽有鍋物,收費$1388,好合理吧!

大家咁高興,一於開枝日本氣酒,甜甜地易入口,男女都岩飲。

打頭炮既係日本溫室番茄,皮薄多汁,放些鹽來突出番茄的香甜,道理大概如吃西瓜加鹽一樣。

沙律並不是一般貨色,而係北海道粟米伴松葉蟹飛魚子沙律。北海道白粟米清甜,人人皆知。以往多半是就咁咬,將佢拆粒,再撈埋一梳梳的松葉蟹肉,以及脆卜卜既飛魚子同吃,份外清新。

之後既赤蝦刺身好有驚喜。本身爽脆彈牙的赤蝦,伴以清新的柚子啫喱,夾檔之餘,有助趕走暑氣,亦可以打開胃口。

再來,是日本山藥與赤身的組合,前者爽甜,赤身以醬油漬過後,味道更突出,一口山藥一口赤身,感覺沒那麼單調,但我覺得如果可將山藥磨成蓉既話,會更吸引。又其實,佢仲有另一款食法,就係包紫菜。紫菜包赤身,根本無得輸。

跟住有香港人最愛既迷你海膽飯,海膽鮮味爆燈不在話下,呢度更贏在細節位。用上佐賀的有明海苔,其咸香的味道令成件事更上一層樓。

茶碗蒸細滑溫度足,睇見面頭的帆立貝,就知道非一般蒸蛋可以媲美。

平身唔太熱衷食燒魚,不過呢個燒香魚又唔同,一口咬下,魚油香加埋燒香的魚皮,令我不禁一啖又一啖,滋味無盡。

是晚主角,要數到呢個鍋物。天草大王雞,比一般雞種大得多,肉質彈牙而不韌。呢碟雞只係用上雞髀肉,而且有咁大份,認真唔嘢少。配既係白味噌湯,醇和既湯底正好帶出雞肉的香甜。食完雞,食完菠菜、白菜、杏鮑菇、金針菇等多款菜蔬之後,湯底變得更甜更吸引,完全唔講得笑。

甜品係南瓜丸子豆腐雪糕,估唔到個雪糕豆香味咁濃郁,結合軟糯的小丸子同吃,為今餐劃上完美既句號。

餐廳資料:
Hika
銅鑼灣渣甸街66號亨環3樓
36210113


4 則留言: