2022年7月18日 星期一

Canton Pot - 火熱動感打邊邊



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

繼續在三十幾度的高溫下享受火鍋樂趣!

開恆冷氣,啪罐可樂,咁樣烚下烚下,不知幾爽皮!又再揀Canton Pot,都係貪佢有房,食得更自在。

六條友,可以開兩個鍋。一個素既菇菌湯底,另一款係火焰龍蝦膏蟹煲,我毫無疑問會向後者進攻。


再講多些少火焰龍蝦膏蟹煲,看見『火焰』二字,便可知道又是加入玫瑰露所帶出來的視覺享受。


蟹真的多羔,龍蝦肉鮮美,再加上番茄、洋蔥及西芹等等,用料上乘,湯底自然好。

打邊爐最緊要當然係牛,三款牛拼湊出來的『牛一快樂』,像是為我慶祝生日一樣。A5的鹿兒島薩摩和牛,美國及本地牛頸脊都很有質素。以打邊邊來說,個人一直認為牛頸脊是最合適的。事實上,帶點咬口,肉味濃香的本地頸脊,最討我歡心。

為照顧不吃牛的朋友,也來一份豚肉吧!呢份由豬肉捲製而成的花花,輕輕拖幾拖,有肉香又不會嚡烚烚,也好。

大家胃口唔錯, 一於叫埋海鮮拼盤。蟶子爽脆鮮甜,扇貝夠大隻,象拔蚌積素無庸置疑,但最有驚喜係蝦滑,味道濃郁又彈牙。

呢度既餃當然係自家包製,口味都別出心裁,如泡菜野菌餃,坊間既現成餃子無辦法可以媲美。

松茸野菌福袋好足料,吃起來是滿滿的菇菌香,口感亦很讚。

我好中意手打丸子,基本上打邊爐叫一碟牛,一份丸子,我已經可以好滿足,呢度既出品自然唔會令人失望。

響聆其實真的不用三秒,燙一秘已經可以享用,配些少酸酸甜甜既汁醬,合心意。

臨尾,點都要食啲菜。咁多海鮮既湯底,再加埋啲肉香,渌個菜都寧舍甜,呢度仲有我大愛既花生芽,開心。

無食公仔麵,改吃三色麵,當中的牛肝菌麵又爽又香,我超欣賞。


餐廳資料:

Canton Pot
旺角廣東道1131號旺角薈賢居2樓
39687888
59710088 (WhatsApp)



4 則留言: