2022年5月31日 星期二

SAVVY - 虹吸壺冬蔭公



食物:$$$1/2
環境:$$$$
服務:$$$$ 

對上一次嚟呢個咁型格既地方,已經係半年前,當時仲係試業階段,我已經好中意佢咁Chill既環境,同埋有多國既食物選擇。

今次都係叫左幾個唔同國家既嘢食,必試既當然係冬蔭公。濃郁的冬蔭放入虹吸壺內,頂層擺入香茅、南薑、檸檬葉、乾蔥頭等香料。

泰藉師傅再以火槍加熱湯頭,等啲湯跑上去吸收香料既精華,既有玩味,亦有實際。酸辣俱備,味型正宗既冬蔭公,仲有肉爽既頭蝦,愈食愈開胃,果然係招牌菜色。

接著是泰菜既另一代表Phad Thai,微微既辣,帶點酸,一向岩我口胃,面頭幾隻蝦都爽彈好吃。

星馬佳麗就係Otak Otak,香料味唔算好重,但仍有蕉葉既香氣,口感似魚餅,同我在馬拉食到既稍有不同。

印度美食以一個月半彎既器皿盛著,我幾中意。最愛咖喱蝦,甜甜地唔太辣,Tandoori Chicken都香口而唔太乾,咖喱角飽滿,唔會搞到似飛標咁核突,Naan Bread帶點煙韌,也不錯。

牛筋條都係招牌,口感爽彈,喜歡佢既BBQ sauce,微微帶甜,有水準!

之後店員好詳細咁向我哋介紹各式蛋糕,揀左兩款,另外留左個芒果糯米飯。檸檬造型既蛋糕,除左檸檬之外,仲有熱情果同埋柚子,層次更豐富,更醒胃。

伯爵茶黑加侖子蛋糕,黑加侖子中和左佛手甘既味道,係細心既構思。


餐廳資料:
SAVVY
尖沙咀廣東道3-27號海港城港威商場3樓3209A號舖
21136188

6 則留言: