2022年2月17日 星期四

鮨一 - 暫時止止癮



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$1/2 

一條友,忽然壽司癮起,呢家咁既時勢,梗係想食就食啦~

以我既性格,獨食的話總不會花費太多,唔會洗一、兩千蚊去高級鮨店食Omakase。

荃灣呢間平民店鮨一,開左好一段日子,我仍從未試過,不如去會下佢?

被安排坐壽司吧枱,我當然無所謂,睇師傅表演都好治癒呀,雖然呢度唔係咩高級鮨店。

看見刺身櫃裡的出品,似乎都吃得過,肚子餓子,即刻落個壽司套餐吧~

午餐跟前菜、沙律以及味噌湯,喝一啖湯,偏淡口,幸而湯頭都夠熱。是日前菜係我喜歡的味付螺肉,好快便給我秒殺。

沙律菜未算特別新鮮,不過今時今日有菜食已經要感恩,況且沙律配以胡麻醬,就唔會衰得去邊。

奉來的六件壽司,自然不會是什麼貴價刺身,最矜貴大概就是帆立貝了。各式食材大致新鮮,但飯糰比較細,感覺也很港式,偶爾吃一次當止下癮就算罷~

烏冬可揀熱或者凍,還是要碗熱食的好。口感不算滑,亦唔得煙韌,但涼涼地天氣整番碗烏冬,總算舒服。

待限聚令放寬,才跟大家去食餐好既Omakase吧!


餐廳資料:
鮨一日本料理
荃灣大壩街79號地舖
22433028



4 則留言:

  1. 自從禁堂食後,壽司係我食得最多嘅外賣,因為貪唔駛再翻熱,嘻嘻!

    回覆刪除