2021年12月29日 星期三

神燈海鮮酒家 - 豐盛盆菜



食物:$$$$
環境:N/A
服務:$$$$ 

做冬,你有無食盆菜?

早前睇報紙,有食客幫襯元朗某名店的盆菜,打開包裝袋,冰封三尺,怕且解凍解到農曆新年先可以食到。

要將冰山劈開才可品嚐的霜降盆菜,我就無乜興趣,神燈既呢個至尊海味釀鯪魚的盆菜,自設工場新鮮整,會岩我多啲。所以聖誕派對 (西式節日食中餐,從來是我的策略),就來了一個六人份的,會送到你屋企。

保暖袋送上,連個煲都靚過人,已經贏左一半。

將鮑汁注入,加翻熱佢,好快可以食得,唔使等到2046

年年有餘釀鯪魚,豐滿好意頭,口感唔錯,原條鯪魚放上面的盆菜,我倒是第一次見,不要笑我孤漏寡聞。

驟眼看,已見到唔少靚料,鮑魚、花膠、海參、日本元貝、鵝掌及海蝦等,一應俱全。當中的鮑魚夠腍身,鵝掌好隻軟腍又唔易散,元貝大大粒,份量足,真材實料,並不是勁多蘿蔔係底充生晒既貨色。

再落去,就是我等食肉獸既世界,紅燒元蹄皮豐肉嫩,炆腩肉肥瘦有致,仲有鹵水鵝,同埋貴妃雞等,絕不欺場。

墊底的,如枝竹、冬菇、蓮藕、雞髀菇等,全是索味的好東西。其中我最喜歡香炸芋頭,粉嫩可口,無得頂。

份量好充足,六人食,足夠有餘。


餐廳資料:
神燈海鮮酒家
佐敦長樂街14-20號18廣場地下及1樓
28666177



2 則留言: