2021年12月7日 星期二

叁茶陸飯 - 維持原判



食物:$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

叁茶陸飯新開張無耐,我來過一次,吃得不太滿意。然而我明白剛開業未上軌道,是需要時間調整,所以今天我再俾多次機會佢。

上次食夜晚,今云就來吃中午飯。

午市有套餐,價錢幾十蚊,包前菜及飲品,尚算合理,畢竟在荃灣好難收得起價。

前菜俾夠三小碟你,天天不同款式,平時是花生友既筆者,是日最受落卻是醒胃的木耳,作開胃菜恰好。

嘉義雞肉飯是新品,可是未合我心,雞肉嚡口之餘,最大鑊係杰撻撻既芡汁,睇見都倒胃口,送半隻蛋給我是挽回不了分數。相比之下,早幾日我在藝人龍小菌有份的奔之食堂的出品,贏九條街。

鳳梨黑醋骨就正常得多,至少咬落唔怕硬轟轟,味道酸甜夠開胃,很好下飯,連菠蘿也吃得一粒不剩。

跟餐有兩款茶飲是免費,其他飲品補差價即可。要左杯免費的南投炭燒烏龍茶,天氣轉涼時喝口熱茶,是舒服的。

結論是:維持原判。


餐廳資料:
叁茶陸飯
荃灣青山公路388號中染大廈1樓117號舖
23501638

4 則留言: