2021年8月23日 星期一

Duet Cuts & Cups - 理髮咖啡店



食物:$$$$
環境:$$$$
服務:$$$$ 

家陣香港咖啡室的數目,可能比7仔還要多,梗有一間係左近。

紅磡近日就有兩間新嘢,分別係連鎖素食 Cafe素年 (已經開左四間啦!),與及我想介紹既呢間,Duet Cuts & Cups。

店子就在素年的旁邊,好有OK與7仔打對台既感覺,我甚至曾以為是同一間店來的。

好特別既店舖,前半段係咖啡室,後半則是髮廊,因而有Cuts & Cups的命名。

食物選擇不多,只有幾款包,與及甜點,僅此而已。個人偏好軟包,這裡的拖鞋包做得不俗,包身軟熟,豬頸肉彈牙,配上醒胃而不太辣的泰式醬汁,不錯吃。混入清甜多汁的車厘茄,更加是神來之筆。

有軟包也有硬包,這次點的酸種包,配上煙肉及太陽蛋作伴。兩片煙肉唔怕煎得乾柴柴,太陽蛋煎至邊位微脆,橙黃色的蛋黃好誘人。除此之外,亦放上火箭菜及煮得夠透又入味的洋蔥粒,成件事無咁乾爭爭,也好。

喝的是Latte,可揀較fruity Nutty的咖啡豆,我的選擇是後者。咖啡豆來自巴西,夠香亦沒一陣澀味,入口順喉,合格有餘。

時間不許可,否則會試埋甜品。沒關係吧,下次再來!


餐廳資料:
Duet Cuts & Cups
紅磡黃埔天地百寶坊(第3期)地下G28號舖
34254945

4 則留言: